- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مناظره‌ای درباره روابط ایران و آمریکا در دوران پس از ترامپ در «۱۸۰ درجه»

180-daraje

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی برنامه «۱۸۰ درجه»، دومین قسمت از این برنامه روز جمعه ۲۹ بهمن ماه ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه افق خواهد رفت و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۴ خواهد بود.

موضوع این برنامه با توجه به انتخابات اخیر آمریکا و ریاست جمهوری دونالد ترامپ، روابط ایران و آمریکا در دوران پس از ترامپ است که بحث ها و چالش هایی را بوجود آورده است.

سید کاظم سجادپور و فواد ایزدی کارشناسان روابط بین الملل و مطالعات آمریکا دو مهمان این برنامه هستند که قرار است درباره موضوع برنامه به بحث و مناظره بپردازند.

در سری جدید در هر قسمت از برنامه با توجه به موضوع یک هیات همراه در برنامه حضور دارد که به تناسب بحث، نظر ۲ مهمان برنامه را مورد سوال قرار می دهند و یا مخالفت و موافقت خود را با آنها اعلام می کنند. در این برنامه نیز حامد قلی زاده کارشناش ارشد مطالعات آمریکا و دانشجوی دکترای علوم سیاسی، توحید اسدی دانشجوی دکترای مطالعات آمریکا و دبیر بین الملل ایسنا، محمد علی شفیعی  کارشناس ارشد مطالعات آمریکای شمالی، مهدی خانعلی زاده دانشجوی دکترای روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی و دبیر بین‌الملل نشریه رمز عبور «۱۸۰ درجه» را همراهی می کنند.

این برنامه به صورت یک مجله با آیتم هایی جدید تولید می شود که به فراخور موضوعات متغیر است. این بخش ها شامل اسکایپ بین المللی، مستند ویژه، آیتم نوستالژی و یک آیتم طنز میدانی با حضور امید مهدی نژاد خواهد بود که یک یا چند مورد از آنها در هر برنامه پخش خواهد شد.

سید مرتضی فاطمی در سری جدید همچون فصل گذشته علاوه بر اجرا، تهیه کنندگی و سردبیری این مجله تلویزیونی و فواد صفاریان پور نیز کارگردانی را بر عهده دارند.