- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

عید نوروز با جشنواره عمار/ عرضه منتخب آثار در مراکز فرهنگی کشور

eydi farhangi

به گزارش سوره سینما [1] ، در آستانه فرارسیدن عید نوروز و سال نو،  مرکز توزیع و فروش «عماریار» عرضه منتخبی از تولیدات و محصولات جشنواره مردمی فیلم عمار را با عنوان «عیدی فرهنگی» در سراسر کشور شروع کرد.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «ترمینال غرب»، مستند «داد»، فیلم داستانی «هنگامه»، «سلام» و همچنین مجموعه‌ مستندهای شهدای مدافع حرم شامل «خالد و مجتبی»، «ایرانی‌های مرتد»، «برادران»، «روایت نصر»، «سید ابراهیم»، «پل» و «تک تیرانداز» است که درباره شهید مهدی نوروزی، مصطفی صدرزاده، شهید حمیدرضا زمانی، شهید علی انصاری، محصولات این مجموعه هستند.

علاقمندان برای تهیه و خرید این محصولات می‌توانند به مراکز و فروشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین در تهران، کتاب‌فروشی کیهان، ترنجستان سروش و کافه‌کراسه، این محصولات را عرضه می‌کنند.

گفتنی است مرکز اصلی فروش این محصولات، حسینیه هنر واقع در میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰، حسینیه هنر است و علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری نسبت به تهیه این آثار اقدام کنند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی، علاقمندان می‌توانند به کانال تلگرامی «عماریار» به نشانی t.me/ammaryar_ir [2] مراجعه کنند و نیز با شماره‌های ۰۹۳۸۱۱۷۷۹۰۷ و  ۰۹۱۹۹۰۳۸۲۷۰ تماس بگیرند.