- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

روزهای پایانی فیلم‌برداری «سرو زیر آب» به کارگردانی باشه آهنگر

sarv-zire-ab

به گزارش سوره سینما [1] ، این روزها عوامل فیلم «سرو زیر آب» در دزفول به سر می برند تا آخرین سکانس های فیلم را مقابل دوربین ببرند؛ تدوین این فیلم هم توسط حمید باشه آهنگر به صورت همزمان انجام می شود.

«سرو زیر آب» اواخر دی ماه سال گذشته در تهران در لوکیشنی (سوله) واقع در اتوبان بسیج با حضور تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، مدیران سینمایی و عوامل فیلم کلید خورد. علاوه بر تهران گروه فیلمبرداری چند هفته ای هم در یکی از شهرهای جنوبی برخی سکانس ها را فیلمبرداری کردند.

در این فیلم رضا بهبودی، بابک حمیدیان، حسین باشه آهنگر، مسعود رایگان، هومن برق نورد، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، فرخ نعمتی، مینا ساداتی، هادی قمیشی، شهرام حقیقت دوست، دنیا مدنی، مالک سراج، مجتبی پیرزاده، حسین فلاح، غلامحسین لطفی، حسن نجاریان، نادیا پروانی، الناز شاهوردی به ایفای نقش می پردازند.

«سرو زیر آب» تازه‌ترین ساخته محمدعلی باشه آهنگر بعد از فیلم «ملکه» است که سید حامد حسینی تهیه کنند‌گی آن را برعهده دارد.علیرضا زرین دست مدیریت فیلمبرداری این فیلم را برعهده دارد.

«سرو زیر آب» از محصولات مشترک سازمان سینمایی حوزه هنری است که دو ارگان بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر در ساخت آن مشارکت دارند.