سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

لیست کامل میهمانان چهارمین کنفرانس بین‌المللی «افق نو» اعلام شد

ofoghe-no

در چهارمین دوره برگزاری کنفرانس بین‌المللی افق نو، ۲۵ شخصیت برجسته اروپایی و آمریکای شمالی در کنار اندیشمندان و چهره‌های داخلی به تبادل نظر حول مسائل مختلف دنیای امروز می‌پردازند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی کنفرانس بین‌المللی افق نو، اسامی و بیوگرافی ۲۵ میهمان خارجی حاضر در چهارمین دوره برگزاری کنفرانس «افق نو» به شرح زیر است:

جولیِتو کیزا (ایتالیا)

نماینده سابق بسیار فعال پارلمان اروپا، محقق و فعال ۱۱ سپتامبر، کارگردان فیلم پرمخاطب Zero در خصوص حملات ۱۱ سپتامبر، نویسنده ۲۶ کتاب من جمله “پوتین هراسی” / بیش از ۸۰ هزار عضو در صفحه هواداران فیس بوک / ۴ ویدیویی دیده شده بین ۱۶۰ هزار تا ۳۶۰ هزار در یوتوب.

موریتزیو بلونده (ایتالیا)

مولف بیش از ۲۰ کتاب من جمله “اسرائیل، آمریکا، تروریسم اسلامی”، “با پوتین بمانیم؟”، “عسامه بن موساد” و “ضربه ۱۱ سپتامبر در آمریکا” / پژوهشگر حوزه ۱۱ ستامبر  / بیش از ۱۹ هزار عضو در صفحه هواداران فیس بوک.

ایوان بندیتی (فرانسه)

بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت های ضدصهیونیستی و سردبیر سایت www.jeune-nation.com . بیش از ۱۶ هزار عضو در صفحه هواداران فیس بوک.

تسا تسانوویچ (صربستان)

فعال سیاسی و رسانه ای ضد صهیونیست، سردبیر Balkan Info، مستند ساز و مجری یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی در صربستان، فارغ التحصیل در رشته فلسفه، از مخالفین سیاست های آمریکا و جرج سورس در کشورهای اروپای شرقی /  بیش از ۱۱ هزار عضو در صفحه هواداران فیس بوک.

فوزی مهبولی (لوکزامبورگ)

از مخالفین مشهور رژیم بن علی و فعالین ضدصهیونست که علیه سیستم استعماری فرانسه در آفریقا مبارزه میکند. نایب رییس اتاق بازرگانی اروپا-خاورمیانه-آفریقا. بیش از ۵ هزار عضو در صفحه هواداران فیس بوک

پروفسور آنتونی جیمز هال (کانادا)               

محقق حوزه ۱۱ سپتامبر، استاد دانشگاه لثبریج ایالت آلبرتای کانادا و سردبیر American Herald Tribune  که برای veteranstoday هم می نویسد. فارغ التحصیل دانشگاه های تورنتو و یورک، مولف ۳ اثر من جمله کتاب ۷۳۰ صفحه ای “امپراطوری آمریکا و جهان چهارم” و کتاب ۹۳۰ صفحه ای “زمین به مالکیت: استعمار، استعمارزدایی و سرمایه داری”.

دکتر احمد بن سعاده (کانادا)

استاد دانشگاه، فیزیکدان، فارغ التحصیل دانشگاه مونترال، فعال حقوق مسلمانان، وی همچنین در سایت های مرجع مانند GlobalResearch می نویسند. دارنده جایزه نخست وزیر کانادا برای تعالی آموزش عالی.

دکتر کوین کریهان (ایرلند)

استاد دانشگاه بوستون، هنرمند ضدجنگ و سخنران که کارهای هنری و نقاشی وی بر اساس موضوعات ژئوپلیتیک، تاریخ ایرلند و جنگ می باشد. وی همچنین در سایت های مرجع مانند GlobalResearch می نویسند. فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ارتباطات و مطالعات فرهنگی و دکتری زبان و سیاست و فوق دکتر تحقیقات در خصوص TRASNA از دانشگاه شهر دوبلین.

ایزابل کوتان پیر (فرانسه)

وکیل بین المللی ضدصهیونیستی که سابقا دبیر کانون وکلای پاریس بوده و وکالت پرونده های جنجال‌برانگیزی چون، کمی سبا شخصیت مبارز و ضد صهیونیستی، پروفسور روژه گارودی؛ فیلسوف فرانسوی، ایلیچ رامیرز سانچز، چهره انقلابی ونزوئلایی و بسیاری دیگر از پرونده های فضایی مشهور در فرانسه را در کارنامه خود دارد. لازم به ذکر است که وی، وکیل جمهوری اسلامی در شکایت از فیلم های ضدایرانی هالیوود بویژه آرگو نیز بوده که سر و صدای بسیاری در روزنامه ها و سایت های جریان اصلی آمریکا و اروپا کرد.

ریچارد لابه ویر (فرانسه)

نویسنده ۱۳ کتاب که من جمله “بیت لحم در فلسطین” و “دلارها برای ترور: ایالات متحده و اسلام” “تروریسم وجه پنهان جهانی شدن”. سردبیر سابق دوشبکه تلویزیونی سویس و رادیوی بین المللی فرانسه.

جان میشل ورنوشه (فرانسه)

نویسنده سابق مجله فیگارو، تحلیکر مسائل ژئوپلیتیک، فارغ التحصیل دانشگاه سوربن، مولف ۱۶ کتاب من جمله “بیانیه ای برای اروپای ملت ها” و “ایران: نابودی ضروری” (اثری مهم در دفاع از استفاده صلح آمیز ایران از انزژی هسته ای که بازتاب بسیاری در فرانسه داشت. از دیگر آثار کتابی در نقد جریان های تکفیری وهابی است که به چند زبان ترجمه شده است.

آلن کُروِز (فرانسه)               

مشاور سابق وزیر دفاع فرانسه، مشاور سابق دفتر سازمان ملل در بیروت، مشاور سابق وزیر کشور فرانسه کارشناسی شبکه راشاتودی.

عماد حمرونی (فرانسه)

مدرس ژئوپلیتیک در مؤسسه مطالعات سیاسی پاریس و تحلیلگر شبکه فرانسه۲۴، دویچه وله و المیادین.

ژیل مونیه (فرانسه)

دبیرکل انجمن دوستی فرانسه-عراق، خبرنگار معروف فرانسوی که از ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۳ بیش از ۱۵۰ بار به عراق سفر کرد و در حوزه حرکت های افراطی-تفکیری صاحب تز است. مولف ۴ کتاب من جمله “جاسوسان طلای سیاه” و “راهنمای تاریخی عراق، تاریخچه ای مصور”.

لوسین سوریز (فرانسه)

مولف کتاب معروف “حکومت با هرج و مرج، مهندسی اجتماعی و جهانی شدن”، “برگشتن به میدان، جنگی ترکیبی ناتو” و “مغر و اعصاب هکرها” ، متخصص نقش زبان در سیاست و ژئوپلیتیک.

پیتر آیر (استرالیا)

تحلیلگر شبکه راشاتودی و پرس تی وی در حوزه مسائل خاورمیانه و آفریقا بویژه عراق و سودان

روبرتو کوآلیا (ایتالیا)

معاون انجمن علوم تخیلی اروپا، مولف ۱۴ کتاب من جمله ” افسانه ۱۱ سپتامبر: آیات شیطانی دموکراسی غربی” که آثار وی به انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، روسی، هلندی، چک، مجاری ترجمه شده است.

میکائیل اُپرسکالسکی (آلمان)

تحلیلگر شبکه راشاتودی در امور خاورمیانه و مولف آثار متعدد من جمله “سی.آی.ای در ایران”، “سی.آی.ای در اروپای غربی”، “سی.آی.ای در آمریکای مرکزی” که در حقیقت بر برداشتن ماسک از روی صورت سیسم جاسوسی خارجی آمریکا می پردازد. این کتب تا حدی موثر بوده که مجله اشپیگل نیز به آنها پرداخته و از آن طریق اُپرسکالسکی را معرفی می کند.

گرود او. کولمن (ایرلند)

خبرنگار و تحلیلگر ایرلندی مقیم پاریس در حوزه ژئوپلیتیک، جهانی سازی و مناقشات بین طبقه ای تخصص دارد و بارها در مناظرات شبکه الجزیره و شبکه راشاتودی شرکت نمود. تحلیل وی در خصوص حملات تروریستی پاریس بیش از یک میلیون بار در یوتوب دیده شد.

علی بکعلی (بلژیک)

از شیعیان فعال بلژیک، رهبر حزب اسلام در این کشور.فعال در حوزه های رسانه ای و اجتماعی و کمک به مسلمانان جهت ورود به جامعه مدنی بروکسل

احمد رامی (سوئد)

نویسنده سوئدی مغربی الاصل، محقق مسائل تاریخ معاصر، مولف ۵ کتاب من جمله “قدرت اسرائیل در سوئد”، “اسرائیل چیست؟” و “یک زندگی برای رهایی”، موسس رایود اسلام.

کنراد ریکاس (اسکاتلند)

عضو فعال جنبش استقلال اسکاتلند، معاون حزب “تغییر در لهستان” روزنامه نگار ، سیاستمدار، کارشناس مرکز مطالعات ژئوپلیتیک اروپا، عضو شورای سابق و رئیس شورای منطقه ای لوبلین، از مخالفین سیاست های آمریکا و جرج سورس در کشورهای اروپای شرقی.

دراگانا تریفکُویچ (صربستان)

نایب رئیس جنبش ملی که برای مجلات و سایت های گوناگون من جمله  می نویسد، فعال سیاسی از مخالفین سیاست های آمریکا و جرج سورس در کشورهای اروپای شرقی.

لادیسلاو زوانک (جمهوری چک)

سیاستمداری که از ژانویه ۲۰۱۴ تا اکتبر ۲۰۱۵ معاون حزب ملی محافظه گران بود، از مخالفین سیاست های آمریکا و جرج سورس در کشورهای اروپای شرقی.

زنونکو میهایلوویچ (صربستان)

رئیس سابق شهرداری شهر استراپسه در کوزوو و نماینده سابق پارلمان، از مخالفین سیاست‌های آمریکا و جرج سورس در کشورهای اروپای شرقی.

زینب مهنا (لبنان)

پژوهشگر، شخصیت دانشگاهی و فعال حقوق بشر / وابسته بنیاد علم و صنعت عرب / رئیس هیئت امنای “دیده بانی حقوق بشر و شهروندیِ عرب  / عضو هیئت امنای مرکز توسعه انسانی (سازمان مردم نهاد فلسطینی) / رئیس ۶ کنفرانس منطقه ای و محلی/ نویسنده بیش از ۱۵ مقاله منتشر شده در مجلات مرجع /  برنده جایزه کفرانس بین المللی پیامبر اعظم برای کتاب “تمسخر و طنازی با مقدسات: در مورد کاریکاتور پیامبر اسلام”.

گفتنی است، چهارمین کنفرانس بین‌المللی «افق نو» با عنوان «بر لبه پرتگاه ۲» طی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت (اواخر هفته جاری) در هتل پارسیان کوثر برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>