- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

هیچ وقت مقابل تصمیمات حوزه هنری نمی ایستیم

zolghadr

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ فاطمه ذوالقدر عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس درمورد صحبت های مطرح شده از جانب وی در خبرگزاری ها و سایت ها پیرامون عدم اکران برخی فیلم ها در سینماهای این نهاد گفت: با رسالت و وظیفه ای که حوزه هنری در قبال چگونگی اکران و نمایش فیلم ها برعهده دارد کاملا آگاه هستیم و می دانیم که یکسری فیلم ها فاقد ویژگی های لازم برای نمایش خانواده ها هستند و قطعا، خودم هیچ وقت با خانواده ام به دیدن این فیلم ها نمی نشینم صحبت های من اینگونه نیست که مجلس بخواهد روبروی تصمیات حوزه هنری بایستد.

وی ادامه داد: اما نکته مهم اینکه باید وزارت ارشاد در صدور پروانه ساخت و نمایش  فیلم ها ملاحظات بیشتری را رعایت کند، با دقت بیشتری روی روند صدور مجوزها نظارت کند تا فیلم ها بعد از گرفتن مجوز ساخت و اکران اینگونه دچار چالش و آسیب نشوند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: چه مشکلی است که وزارت ارشاد با حوزه هنری برای صدور پروانه ساخت و نمایش وارد مذاکره نمی شود و نظرات نمایندگان آنها را جویا نمی شود؟ به هرترتیب باید چنین مشکلاتی از سد نمایش فیلم ها برداشته شود و از همان ابتدا به چنین فیلم های مسئله داری مجوز ساخت داده نشود .