سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۳۹۶ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

مجموعه انیمیشن موزیکال «ویز ویز باند» شهریور منتشر می‌شود

VizVizBand

مجموعه انیمیشن موزیکال «ویز ویز باند» که تصویر یکی از شخصیت‌های آن به مناسبت روز دختر رونمایی شده است، از شهریورماه منتشر می‌شود.

به گزارش سوره سینما، کاراکترهای مجموعه انیمیشن «ویز ویز باند» را اعضای یک گروه موسیقی تشکیل می‌دهند که سعی دارند با شکل و شمایلی متفاوت، مخاطب را به سمت خود جذب کرده و معروف شوند؛ اما معروف شدن به این سادگی نیست و مشکلات زیادی را به دنبال دارد.

هر قسمت از این مجموعه، آهنگسازی و موسیقی متفاوتی دارد که اختصاصا برای آن قسمت آماده می‌شود.

«ویز ویز باند» یک مجموعه انیمیشن موزیکال است که در بستری شاد، موضوعات اجتماعی و فرهنگی را برای گروه‌های سنی مختلف به تصویر می‌کشد. قسمت‌هایی از این انیمیشن مخصوص کودکان است و قسمت‌های دیگر ویژه نوجوانان و جوانان طراحی شده است.

بر اساس این گزارش، عوامل تولید این مجموعه انیمیشن عبارتند از: کارگردان: گلنوش شریفی، تهیه‌کننده: سیدمحمدصادق لواسانی، مشاور هنری: حمیدرضا جدید، صداپیشه: فرزاد شیرمحمدی، مدیرتولید: الهه خلیلی، انیماتور: مریم واضح، مفصل‌بندی: مجید شیرعلی، دیزاین: گلنوش شریفی، کامپوزیت: محسن موسوی، آهنگساز: سپهر عباسی، سایت رسمی: www.vizvizband.com.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>