سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مرداد ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

بلیت فروشی نمایش «بانویی از اسلو» آغاز می‌شود/ رونمایی از پوستر

TheLadyFromOslo

پوستر نمایش «بانویی از اسلو» با طراحی مرتضی آکوچکیان رونمایی شد و بلیت فروشی این نمایش از ساعت ۱۲ ظهر ۵ مردادماه در سایت تیوال آغاز می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای، «بانویی از اسلو» برداشتی آزاد از طرح داستانی «خانه عروسک» نوشته هنریک ایبسن است که مجید رحیمی‌جعفری ‌با دگرگونی کامل قصه، آن را به نگارش درآورده، به گونه‌ای که داستان در زمان حال‌ می‌گذرد‌.

این نمایشنامه که به تهیه‌کنندگی کتایون کیخسروی به مدت ۲۰ شب در تالار حافظ روی صحنه خواهد بود، قصه عشق است و حسادت، فداکاری و ذلت.

شهریار صیقلانى، نازنین فراهانى، سوگل قلاتیان، حسام منظور و پیام امیرعبداللهیان بازیگران نمایش «بانویی از اسلو» هستند که به کارگردانی مشترک مجید رحیمی‌جعفری و علی اتحاد از ۹ مردادماه در سالن حافظ روی صحنه می‌رود.

شهریار صیقلانی خواننده، نوازنده و آهنگساز سبک راک در این نمایش چند ترانه مشهور را بازخوانی می‌کند.

نمایشنامه «بانویی از اسلو» تمامی مولفه‌های ژانر نوآر سینما را در خود جای داده و گرامیداشتی برای قصه‌های جذاب و ارجاع به فیلم‌های سینمای نوآر و نئونوآر است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجید قادری (طراح نور و مهندسی صدا)، هومن شیخ بشارتی (طراح صحنه)، علی اتحاد (طراحی صدا)، سارا بلبلی (طراح گریم)، محیا صالحی و نگار فعلى (طراحان لباس)، هدیه میرزاده (پشتیبانی)، مصطفی خیراندیشه (مدیر صحنه)، مرتضی آکوچکیان (گرافیک دیزاین)، رامین اعلایی (دستیار تهیه)، علیرضا لاجورد (عکاس)، گروه نمایش آکادمی هنر (مجری طرح)، مریم قربانی‌نیا و احمدرضا معراجی (مشاوران رسانه‌ای).


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>