- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «گذر موقت» در پردیس آزادی برگزار شد

gozare-movaghat

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، اسماعیل محرابی بازیگر فیلم که بعد از سالها با فیلم «گذر موقت» سینما آمده است طی سخنانی گفت : من بسیاری خوشحالم که امروز در این مراسم هستم و بسیار خوشحالم که در فیلم گذر موقت بازی کردم و با افشین هاشمی همکاری کردم و همکاری در این فیلم خیلی خوب بود.

مسعود کرامتی بازیگر دیگر فیلم نیز گفت: خوشحالم که این فیلم بلاخره رنگ پرده به خودش دید و اکران شد آن هم در زمان و فضای که خیلی نمی شود از سینما تعریف کرد و اگر دوست دارم که این فیلم دیده شود بخاطر خودم نیست بلکه برای افشین هاشمی جوان است که دارای سواد و پشتکار خوبی است.

شقایق فراهانی نیز طی سخنانی گفت : من خیلی خوشحالم که در این فیلم بازی کردم فیلم «گذر موقت» به من یاد داد که در هیچ جریان و هیچ رابطه ای اعم از محیط زیست، زندگی خانوادگی ، اجتماعی و هنری  گذری و موقت نباشم.

افشین هاشمی نیز طی سخنانی گفت: بهترین و دلگرم کننده ترین حمایت از فیلمهای مستقل حضور تماشاگران و تماشای فیلم است و من سپاسگذارم این محبت هستم

وی ادامه داد : فیلم «گذر موقت» یک فیلم خانوادگی است که تلاش می کند مفرح باشد و من اکران این فیلم را به  خانواده  خودم و خانوادهای تقدیم می‌کنم که دوست دارند در کنار هم باشند و زندگی خوبی را تجربه کنند.

در مراسم اکران فیلم «گذر موقت» هنرمندانی همچون افشین هاشمی، گلاب آدینه، مونا فرجاد، شقایق فراهانی، اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، وحید موساییان و حبیب اسماعیلی حضور داشتند.

فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی هم اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است .