- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

استقبال تماشاگران از فیلم امیر نادری/ برگزاری‌ آیین دیدار «کوه»

kooh

به گزارش سوره سینما [1]، این مراسم از ساعت ۲۰ با حضور جمعی از سینماگران و اهالی رسانه در موزه سینما آغاز می‌شود و پس از امضا پوستر فیلم توسط حاضرین، فیلم «کوه» به نمایش درمی‎آید.

«کوه» آخرین ساخته امیرنادری است. داستان این فیلم در دهکده‌ای کوهستانی روایت می‎شود که اهالیش به دلیل مشکلات زندگی و سختی کشت وکار آنجا را ترک کرده‌اند، دهکده‌ای که سایه کوهستان مانع عبور و تابیدن نور خورشید به آن است.در این میان مردی به نام آگوستینو و همسرش تلاش می‎کنند بمانند و آفتاب را به دهکده خود بیاورند. نمایش «کوه» از ۱۰ مرداد در گروه هنروتجربه آغاز شده است.

این در حالی است که چهارشنبه گذشته در اولین روز اکران «کوه» ساخته امیر نادری،این فیلم با استقبال خوب  تماشاگران  بخصوص در سینماهای  فرهنگ و موزه سینما مواجه  شد و مسئولان موزه سینما سانس های نمایش فیلم در روز پنجشنبه گذشته  را افزایش دادند.

اخیرا علاوه بر پردیس چارسو، سینما های هنرو تجربه بابل،  هویزه مشهد، سوره اصفهان ،پردیس گلستان شیراز و تماشاخانه پارس کرمان هم به سالنهای اکران اضافه شده اند.

این فیلم امروز جمعه ۱۳ مرداد ساعت ۱۹ در سینما فرهنگ،ساعت ۲۱ در موزه سینما،ساعت ۲۱ در سوره اصفهان،ساعت ۱۷ در پردیس گلستان شیراز،ساعت ۱۵ در هنر و تجربه بابل و ساعت ۱۸ در تماشاخانه پارس کرمان اکران می شود.

برنامه نمایش فیلم کوه فردا شنبه ۱۴ مرداد نیز به این قرار است:ساعت ۲۱ موزه سینما،ساعت ۱۸ پردیس کوروش و ساعت ۱۷ هنر و تجربه بابل.