سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ مرداد ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به شهرهای ایران می‌رود

namehaye-asheghane

نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی در بیست شب حدود ۴۰۰۰ تماشاگر داشته است و بزودی در شهرهایی از ایران اجرا خواهد داشت.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، این اثر نوشته مشترک کیومرث مرادی، پوریا آذربایجانی و محمد مساوات است که تاکنون ۴۰۰۰ نفر در بیست اجرا به تماشای آن نشسته اند.

«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» با بازی هانا کامکار، آزاده صمدی  و پانته آ پناهی ها داستان فراموش نشدنی سه زن است. زنانی که قصه زندگی شان قصه تنهایی ها، شجاعت ها ، جسارت ها و پیدا کردن هاست. قصه زندگی زنانی که خواستن را در استمرار تلاش در راه عشق به دست آورده اند.

این نمایش بزودی و پس از پایان اجراها در تئاتر مستقل تهران در شهر هایی همچون رشت، شیراز، اصفهان ، مشهد ، کرمانشاه ، اهواز و …به روی صحنه خواهد رفت.

«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» کاندید بهترین موسیقی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر سال در مراسم جشن بازیگر است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>