- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نمایش فیلم سینمایی «شکلاتی» در جشنواره فیلم‌های کودک «کانادا»

shokolati
به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «شکلاتی» که از اواخر فصل پاییز در گروه سینمایی زندگی اکران عمومی می شود، در نخستین حضور جهانی خود در بخش اصلی این رویداد سینمایی با فیلمهایی از سراسر دنیا به رقابت می پردازد.«شکلاتی» در سی و امین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اصفهان به نمایش در آمد و نامزد دریافت بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین بازیگر کودک نامزد دریافت جایزه شد و شبنم مقدمی نیز توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر را از این دوره جشنواره دریافت کند.

«شکلاتی» یک اثر متفاوت در ژانر کودک و نوجوان به شمار می رود که نگاه تازه ای به دنیای کودکان دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی من بچه بودم… بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه‌ترین مزه دنیاست اما…

در این فیلم، شبنم مقدمی، ناصر هاشمی، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، با هنرمندی شهره لرستانی و داریوش اسد زاده، بازیگران کودک :محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شهاب شیر مردی و همراز اکبری به ایفای نقش می‌پردازند.

جشنواره بین‌المللی کودک «کانادا» (Canada Kids Film Festival) از ٣٠ شهریور تا ٢ مهر سال جاری درشهر تورنتو کانادا برگزار می‌شود.