- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

روزهای پایانی ضبط مجموعه «سرّ دلبران»/ بالاتر از زمان معمول سریال‌سازی وقت گذاشتیم

sere-delbaran1

محمدحسین لطیفی کارگردان مجموعه «سرّ دلبران» به خبرنگار سوره سینما [1]گفت: پس از ماه ها تلاش بی وقفه همه همکارانم در این مجموعه تلویزیونی تا دو هفته دیگر ضبط به پایان خواهد رسید.

کارگردان این سریال افزود: در غالب مجموعه های دیگر با احتساب تیتراژ اول و آخر، قسمت های ۳۵ الی ۴۰ دقیقه ای روی آنتن برده می شود اما برای تولید این کار، بالاتر از زمان معمول سریال‌سازی وقت گذاشتیم و به لحاظ تایم حدود ۳۰ قسمت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه ای ضبط داشتیم.

sere-delbaran2 [2]

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷ ماه تصویربرداری در شهر یزد برای مجموعه «سرّ دلبران» زمان صرف شده، اظهار کرد: این کار تا دو هفته آینده به پایان می رسد و تنها می توان گفت تک تک اعضای این پروژه مدت ها از خانه های شان دور بودند تا اثری با کیفیت و قابل اعتنا را به تولید برسانند امیدوارم این تلاش ها به نتیجه برسد و مورد رضایت مردم قرار بگیرد.

لطیفی همچنین اشاره کرد: اینکه ما در زمان تولید چه دشواری هایی را پشت سر گذاشتیم قطعا ارتباطی به مردم ندارد و ما نباید سر بیننده منت بگذاریم بلکه اصل مسئولیت پذیری است و هر گروه فیلمسازی وظیفه اولش این است که با احتساب سخت ترین شرایط، بهترین کار را ارائه دهد.

sere-delbaran3 [3]

سریال «سرّ دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که حسین حسنی نویسندگی فیلمنامه آن را بر عهده داشته و قرار است ماه مبارک رمضان از سیمای ملی پخش شود.

محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، برزو ارجمند، رضا توکلی، جهانبخش سلطانی، متین ستوده، جعفر دهقان، شهرام عبدلی، شهین تسلیمی، رابعه مدنی، افسانه کمالی و… از بازیگران این سریال هستند.