سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آبان ۱۳۹۶ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
با رویکرد سینما و تئاتر ؛

شورای علمی سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس معرفی شدند

sampoziom-tarahi

شورای علمی دومین دوره سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس مشخص شدند.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای سمپوزیوم، نورایر ناظاریان، رضا مهدی‌زاده، سینا ییلاق‌بیگی و گلناز گلشن به عنوان اعضای شورای علمی دوره دوم سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس معرفی شدند.

اکبر جلیلی، رئیس سمپوزیوم با اعلان اسامی شورای علمی گفت: در این دوره سعی داریم تا اعضای شورای علمی از اساتید، صاحب نظران و فعالان عرصه‌ طراحی صحنه و لباس باشند و بر اساس همین معیار با صحبت‌ها و جلسات متعددی که با اساتید این رشته ها برگزار شد؛ نورایر ناظاریان؛ طراح صحنه و داخلی و دانشیار دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشکده‌ی هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی، رضا مهدی‌زاده؛ طراح صحنه و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر، سینا ییلاق‌بیگی؛ مدرس و طراح صحنه و نور و گلناز گلشن؛ طراح لباس و مدرس دانشگاه هنر، به عنوان شورای علمی دومین دوره‌ی سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس انتخاب شدند.

رییس سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران در پایان با بیان این نکته که ما  در حال تجربه‌ یک فرآیند کاملا مستقل هستیم، از تمامی علاقمندان و نهادهایی که می‌توانند در ادامه‌ راه جهت ارتقای سمپوزیوم همیار و همکار ما باشند دعوت به همکاری کرد.

سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران دوره دوم خود را با رویکرد سینما و تئاتر برگزار خواهد کرد و فراخوان دومین دوره‌ این سمپوزیوم آبان‌ماه سال جاری منتشر خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>