سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۶ در ۵:۵۲ ب.ظ چاپ مطلب

پیوند «شهرکتاب» با تئاتر/ حمایت از نمایش «کوکوى کبوتران حرم»

shahre-ketab-markazi

مدیران و همکاران «شهرکتاب» مرکزى در یک سانس اختصاصى همراه با هنرمندان به تماشای نمایش «کوکوى کبوتران حرم» می‌نشینند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومى شهرکتاب مرکزى، این موسسه فرهنگى وظیفه خود می‌داند از فعالیت‌های فرهنگى، آثار هنرى و تولیدات ایرانى در حوزه‌هاى مختلف  حمایت کند. یکی از این حوزه‌ها، تئاتر ایرانی است.

بنابر این اهداف شهرکتاب مرکزى نمایش «کوکوى کبوتران حرم» را همسو با سیاست‌هاى انتخابى خود دانسته و در یک سانس اختصاصى همراه با مدیران، همکاران، مشتریان وفادار، کارشناسان، نویسندگان، هنرمندان، ناشران، مسئولان و تصمیم سازان فرهنگى به تماشاى این اثر در پردیس تئاتر شهرزاد مى‌نشیند.

نمایش «کوکوى کبوتران حرم» به نویسندگى علیرضا نادرى و کارگردانى افسانه ماهیان نه تنها یک تئاتر ایرانی معاصر با مضمون اجتماعی است بلکه نویسنده این اثر را می‌توان از تاثیرگذاران جریان ساز و متفکر این حوزه دانست. هم‌چنین افسانه ماهیان از کارگردانان پرکار و موفق حوزه ی تیاتر است که تجربه ی اجراهای بین المللی با نمایش نامه های ایرانی را در کارنامه ی خود دارد. شهرکتاب مرکزى از این اثر حمایت کرده ‏هم‌چنین بنا دارد این حرکت فرهنگ‌ساز را در آینده ادامه دهد.

 

«کوکوی کبوتران حرم»  با نقش آفرینی مرضیه بدرقه، بهناز جعفری، ناهید مسلمی، مسیح کاظمی، عاطفه رضوی، فروغ قجابگلی، مرضیه وفامهر، یلدا عباسی، فرزانه سهیلی، گیتی قاسمی، شقایق دهقان، شیدا خلیق ، صدای امیر جعفری  و با طراحى صحنه، لباس و نور منوچهر شجاع هر روز ساعت ۱۹ در سالن شماره ۲ در پردیس تئاتر شهرزاد بر روی  صحنه می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>