سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آذر ۱۳۹۶ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

اجراى نمایش «خشم و هیاهو» پس از ١٧ سال/ هانیه توسلى، على سرابى و امیرحسین رستمى در تئاتر «شهرزاد»

khashm-o-hayahoo

نمایش «خشم و هیاهو» به نویسندگى و کارگردانى مهرداد رایانى مخصوص، پس از ١٧ سال با بازیگران جدید در سالن «شهرزاد» روى صحنه مى آید.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى این نمایش، هانیه توسلى، على سرابى و امیرحسین رستمى  بازیگرانى هستند که به نمایش «خشم و هیاهو» به نویسندگى و کارگردانى مهرداد رایانى مخصوص پیوسته اند. رایانى مخصوص پس از گذشت ١٧ سال از اجراى نمایش «خشم و هیاهو» در سالن سایه تئاترشهر، بار دیگر این نمایش را در فضایى متفاوت تر، از دى ماه در سالن «شهرزاد» به روى صحنه خواهد برد.

«خشم و هیاهو» در سال ٧٩ در قالب گروه تئاتر تجربه روى صحنه رفت و همچنین در هجدهمین جشنواره تئاتر فجر نیز اجرا شده است و از طرفى در هفته بزرگداشت هنر ایران در شهر پارماى ایتالیا نیز اجرا شده و مورد توجه و تحسین مخاطبان قرار گرفت.

همچنین رایانى مخصوص این نمایش را سال ٩٣ در شهر منچستر انگلستان روى صحنه برده است.

عوامل نمایش «خشم و هیاهو» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهرداد رایانى مخصوص، تهیه کننده: محمدعلى کیانى، مجرى طرح: مجتبى پیرى،  طراح صحنه و لباس: سپیده نظرى پور، دستیار اول کارگردان: رحیم بهبودى فر، طراح چهره پردازى: محسن ملکى،  آهنگساز: بهرنگ قدرتى، مدیر تولید: امیرحسین طاهریان، مدیر مالى: نسترن شفیعى، مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>