- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برگزاری همایش تدکس دانشگاه هنر با موضوع «نوهنجار»

nohanjar

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی تدکس دانشگاه هنر(TEDxTUA)؛ دومین دوره این همایش یک روزهدر تاریخ ۸ دی‌ماه ۱۳۹۶، در همین دانشگاه برگزار خواهد شد. این همایش با عنوان «نوهنجار» یا “The New Normal” میزبان سخنرانانی از حوزه‌های مختلف خواهد بود که با موضوعات مورد بحث خود، مخاطب را به اندیشه پیرامون نوهنجار و یافتن نقطه اتصال میان سخنرانی‌ها دعوت مى‌کنند.

نوهنجار بدین معناست که انسان مدرن با عبور از موانع و گذر از فرای روزمرگی به نقطه‌ی جدیدی از تاریخ بشری رسیده است. انسانی که برای بقا، می‌بایست خود را با شرایط انطباق داده و کنترل ذهن، بدن و جهان خود را به دست گیرد تا در مسیر شکوفایی قدم بردارد. این کار نیازمند زمان، تعهد و از همه مهم‌تر همکاری است. حاصل این موارد آینده‌ای است که «نوهنجار» ما را خواهد ساخت.

ثبت نام در این همایش در دو مرحله انجام خواهد گرفت. در مرحله اول پیش‌ثبت‌نام از طریق وبسایت رویداد و پر کردن فرم مربوطه صورت می‌گیرد. پیش ثبت نام برای تمام داوطلبان، آزاد و رایگان خواهد بود. در مرحله دوم فرم‌های پیش ثبت نام بررسی شده و از بین داوطلبان، ۱۰۰ نفر به عنوان شرکت‌کننده در این برنامه انتخاب و معرفی خواهند شد.

پیش‌ثبت‌نام این همایش از ۱۸ آذرماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۵ آذر ادامه خواهد شد. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش‌ثبت‌نام به وبسایت این رویداد به آدرس www.tedxtua.com [2] مراجعه نمایند.

دومین دوره تدکس دانشگاه هنر در دی ماه سال جاری و به دبیری خشایار رحیمی برگزار خواهد شد.