سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۶ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

نمایشگاه عکس «نام تمام کودکان جهان عشق است» در گالری جم شیراز گشایش یافت

namayeshgah aks

نمایشگاه عکس «نام تمام کودکان جهان عشق است» شامل عکس هایی ازمحمد فلاح نیا و محمد رضا فربود قصرالدشتی با حضورعکاسان و هنرمندان شیرازی در گالری جم شیراز گشایش یافت.

به گزارش سوره سینما، این نمایشگاه که تا ۲۲ آذرماه برپا خواهد بود ، دربردارنده آثاری ازمحمد فلاح نیا و محمد رضا فربود قصرالدشتی با تم محوری کودکان محله های بافت تاریخی شیرازاست . تنوع قومی ، نژادی و فرهنگی در عکس هایی که از این کودکان ثبت شده است ؛ ازنقطه عطف های عکس های این نمایشگاه است  و هرعکاس نیز ، با توجه به نگاه و شناخت خود ازاین کودکان، عکس هایش را ثبت کرده است.

محمد فلاح نیا ، یکی ازعکاسان این نمایشگاه ، با اشاره به حوادث تلخی که سال گذشته ازاخبارتلخ مربوط به کودکان دررسانه ها بازتاب یافت ، خاطر نشان کرد : درچنین شرایطی وظیفه خود دانستیم که نسبت به این مسأله توجه داشته باشیم تا شاید ارائه این عکس ها و طرح این مسأله بتواند تلنگری درخصوص بهبود شرایط کودکان بزند. این مدرس عکاسی ، شاعر ، مترجم و پژوهشگر ، درادامه اضافه کرد : ضروری است که همه افراد جامعه و به ویژه هنرمندان با هرزبانی که می توانند، مدام یاد آوری کنند که کودکان ، میراث داران نور، شادی و تمام فضیلت های انسانی هستند و فردای بشریت درگرو زندگی سالم همه آنهاست و به طور قطع ، نیازبه توجه ویژه ای دارند.

قابل توجه است ، ساعت بازدید ازنمایشگاه که تا ۲۲ آذر برپا خواهد بود از ساعت ۱۸ تا ۲۱ می باشد و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به گالری جم شیراز به نشانی: بلوار شهید آیت الله ربانی (جدید قرآن)، قبل از میدان ابوالکلام، بین کوچه ۷ و ۸، پلاک ۲۲۵مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>