- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رونمایى از آلبوم «چهل رباعى تا خرقان» در شهر کتاب مرکزى

40Robaei

‎به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومى شهرکتاب مرکزى، آیین رونمایى از آلبوم «چهل رباعى تا خرقان» سروده و خوانش امیرحسین الهیارى سه شنبه ٢١ آذر ساعت ١٨  با حضور آهنگساز اثر کیاوش صاحب نسق همین طور  شاعر و راوى آلبوم برگزارمی‌شود.

کیاوش صاحب‌نسق، متولد سال ۱۳۴۷ در تهران  است.  او در سال‌های میانی دهه ۷۰  به اتریش  رفت تا به تکمیل  آموزش‌ها ‏ در مدرسه‌ موسیقی گراتس به‌عنوان دانشجوی رشته‌ آهنگسازی و تئوری موسیقی بپردازد  .

کسب آموزش از پروفسور ‏‏«برت فورر» و دریافت درجه‌ی دکترای آهنگسازی از دانشگاه هنر و موسیقی گراتس اتریش از جمله توفیق‌های صاحب‌نسق به شمار می‌رود  .  صاحب‌نسق بعد از اخذ درجه دکتری به تهران بازگشت و به  تدریس در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران پرداخت  .

خلق آثار در سه دسته آهنگسازی برای پیانو، ارکستر و درمحدوده‌ ‏موسیقی الکترونیک و کامپیوتر از جمله تلاش‌های خلاقه این آهنگساز به شمار می‌رود که آلبوم‌های «لالایی زیر آوار»،«…و اینجا در سکوت» و «لحظه ها» حاصل این کوشش است  .

این آلبوم را نشر و پخش جوان منتشر کرده است. حضور براى عموم در این رونمایى آزاد است. شهر کتاب مرکزى واقع در خیابان شریعتى بالاتر از مطهرى، نرسیده به معلم، نبش کوچه کلاته است.