سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ دی ۱۳۹۶ در ۱۲:۴۳ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از فهرست پاییزه لاک پشت پرنده در شهرکتاب مرکزى

shahre ketab

نویسندگان ، مترجمان و تصویرگران یکشنبه سوم دى ماه با مخاطبان خود دیدار کردند.

به گزارش سوره سینما، جشنواره  لاک‌پشت پرنده با عنوان رونمایی از فهرست پاییزه٢٣لاک‌پشت پرنده، بهترین کتابهای کودک و نوجوان منتشر شده در پاییز ١٣٩۵ با حضور جمال الدین اکرمی، محبوبه نجف‌خانی، علی‌اصغر سیدآبادی، لاله جعفری ، زهره پریرخ، مهرداد مهدویان و جمعی دیگر از نویسندگان و مترجمان حوزه کودک و نوجوان، یکشنبه، سوم دی ماه ١٣٩۶ در شهرکتاب مرکزی برگزار شد.

این مراسم که به همت شهرکتاب مرکزى و همکارى فصلنامه پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان برگزار مى شود شب گذشته در دوبخش خردسال و کودک(تا هفت سال) و نوجوان برگزار شد. در بخش اول کارگاه ساخت ماسک همراه با نمایش خلاق تعاملى و در گروه دوم دو گارگاه با عناوین نشست و پرسش و پاسخ با نویسنده‌ی کتاب شب‌به‌خیر ترنا(جمال‌الدین اکرمی) و برگزاری کارگاه چگونه از خواندن تاریخ ایران لذت ببریم؟  توسط(علی‌اصغر سیدآبادی) اجرا شد.

در انتهای این نشست، نویسندگان کتاب‌های راه‌یافته به لیست لاک‌پشت پرنده به امضای کتاب‌های خود برای کودکان و نوجوانان پرداختند و در انتها تمامی عوامل این جشنواره عکس یادگاری انداختند.

لازم به ذکر است که در این مراسم نویسندگانی چون جمال‌الدین اکرمی، محبوبه نجف‌خانی، پرناز نیری، کیوان عبیدی آشتیانی، پروین علی‌پور، نیلوفر نیکزاد، امیلی امرایی، لاله جعفری، ریحانه جعفری ، مریم اسلامی، مریم فیاضی، پریسا برازنده، الهام فیاضی، مریم رفیعی، ضحی کاظمی، زلیخا دامک، نرگس محمدی، راحیل ذبیحی، زهره پریرخ، پیمان اسماعیلیان، مهنا رضایی، زهرا فرد‌شاد، پویا پاک نژاد و مونا توحیدی صفت حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>