سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ دی ۱۳۹۶ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

سومین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «نزدیک» منتشر شد

nazdik3

سومین شماره از ماهنامه فرهنگی هنری «نزدیک» روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

به گزارش سوره سینما، «نزدیک» جدیدترین ماهنامه فرهنگی و هنری است که به حوزه‌های مختلف هنری از جمله سینما، تئاتر، موسیقی و ادبیات می‌پردازد. پرونده ویژه شماره سوم این ماهنامه به بررسی شبکه‌های اجتماعی و تاثیر آن‌ها بر روند ستاره‌سازی اختصاص یافته است و به معرفی و تحلیل ستاره‌هایی که برای اولین‌بار به وسیله شبکه‌های اجتماعی چهره شدند پرداخته است.

پرونده بخش سینمای این شماره به بهانه تشکیل شورای فیلم معناگرا در سازمان سینمایی به این موضوع پرداخته است و همچنین گفتگویی با «قاسم جعفری» سازنده‌ی سریال‌های پرمخاطب «خط قرمز» و «مسافری از هند» پس از سال‌ها سکوت و دوری از تلویزیون انجام داده است.

در بخش ادبیات این شماره نیز به لزوم داشتن روایت‌های داستانی و مردم‌نگارانه از داعش و جنگ در سوریه و عراق پرداخته شده است و علی‌اصغر عزتی‌پاک و مهدی کفاش از نویسندگان مجموعه داستان «عطر عربی» به بررسی این موضوع پرداخته‌اند.

ماهنامه فرهنگی «نزدیک» با مدیرمسئولی محسن دریالعل و سردبیری امیر ابیلی روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>