- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«درخونگاه» برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده است/ امیدوارم زحمات‌مان دیده شود

darkhoongah1

منصور سهراب‌پور که به تازگی با تولید فیلم سینمایی «درخونگاه» خبرساز شده است در این زمینه به خبرنگار سوره سینما [1] گفت: چندی پیش فیلمبرداری به پایان رسیده و هم اکنون در روزهای پایانی انجام مراحل فنی هستیم. فیلم ما جزو آثار رزرو سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر است و در صورتی که فیلمی امکان حضور در جشنواره را نداشته باشد ما برای نمایش آمادگی کامل داریم.

وی افزود: به اعتقاد من این فیلم باید یا در فضای جشنواره دیده شود و یا در غیر این صورت شرایطی فراهم شود تا در همین ایام برای اهالی رسانه و مخاطبان حرفه ای سینما به نمایش درآید. تمام انرژی مان بر این است که مراحل فنی با بهترین کیفیت آماده نمایش شود تا انرژی صرف شده برای این پروژه با همان کیفیت به بیننده منتقل شود.

darkhoongah2 [2]

سهراب‌پور بیان کرد: «درخونگاه» از منظر داستانی شکلی خاصی دارد و کار پر زحمتی بود که در بخش خصوصی و بدون هیچ حمایتی ساخته شد و به عنوان تهیه کننده معتقدم کار قابل قبولی است و مطمئنم که بازخوردهای خوبی خواهد  داشت. امیدوارم زحمات بچه ها نتیجه بخش بوده و اهالی رسانه و مخاطبان حرفه ای سینما در همین ایام کار را مشاهده کنند.

فیلم سینمایی «درخونگاه» به تهیه کنندگی منصور سهراب پور و کارگردانی سیاوش اسعدی جلوی دوربین رفته و امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی‌ نیا ، نادر فلاح، محمود جعفری، منصور شهبازی، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضی و پانته آ پناهی‌ها با حضور جمشید هاشم‌ پور به ایفای نقش پرداخته اند.

darkhoongah3 [3]

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده: نیما نادری و سیاوش اسعدی، مشاور پروژه: روزبه معینی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی و فیلمبرداران: حسن و مهدی اصلانی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، طراح گریم: آرزو حلاجی، مدیر صدابرداری: ناصر انتظاری،  مدیر تولید: ناصر ریحان صفت ، جانشین تولید: عباس نصرالله، جلوه های ویژه میدانی : رضا ترکمان ، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهرداد ناصری.