- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

جشن پایان سال «کات» برگزار شد/ مومنی شریف: نشاط و امید وجه مشترک آثار «کات» است

Jashn-Cut

به گزارش سوره سینما [1]،  این مراسم که ۲۰ اسفندماه در سالن نمایش «باشگاه فیلم سوره» برگزار گردید با معرفی نسل تازه فیلمسازان جوان و متعهد فعال در گروه هنری «کات» همراه بود.

در این مراسم با حضور محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری، محمد حمزه زاده، رئیس سازمان سینمایی و سایر مدیران سینمایی حوزه هنری از ۱۰ کارگردان جوان گروه هنری «کات» تقدیر شد و آثار منتخب آنان در سال ۹۶ به نمایش درآمد.

Jashn Cut (1) [2]

محسن مومنی شریف پس از نمایش آثار درخصوص این تولیدات گفت: آن چیزی که وجه مشترک همه این آثار بود، فضای نشاط و امید حاکم بر خانواده و افراد بود. و این جای تقدیر و تشکر دارد که توجه به امید در میان فیلمسازان جوان پررنگ است.

رئیس حوزه هنری با تاکید بر ادامه این روند، صبر بر سختی ها در مسیر رشد و فیلمسازی را خاطرنشان کرد و گفت: خیلی وقت ها مشکلات و مضیقه های مالی موجب پیشرفت و زمینه ساز خودسازی جوانان می شود. البته در عین حال باید تلاش کنیم تا این مسیر هموارتر شود.

Jashn Cut (2) [3]

محمد حمزه زاده، رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری نیز در بخش دیگری از این آئین با تقدیر از تلاش فیلمسازان، جوان به ایشان تشکر و خداقوت گفت و از مضامین ارزشمند فیلم ها تمجید کرد.

حسین دارابی، مدیر گروه هنری «کات» در بخش ابتدایی این مراسم به شرح فعالیت های این گروه پرداخت و روند رشد و تولیدات این مرکز را در سال اخیر تشریح کرد.

Jashn Cut (3) [4]

گفتنی است گروه هنری «کات» به عنوان «مرکز تخصصی تولید فیلم کوتاه داستانی» وابسته به باشگاه فیلم سوره با هدف شناسایی و حمایت از فیلمسازان جوان از ۲ سال پیش شکل گرفت و در سال ۹۶ موفق به تولید ۱۴ فیلم کوتاه داستانی و تیزر فرهنگی شد.