- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رونمایی از پوستر جدید انیمیشن سینمایی «فیلشاه»/ استقبال خانواده‌ها

filshah

به گزارش سوره سینما [1]، «فیلشاه» که تازه ترین محصول سازندگان انیمیشن پرطرفدار «شاهزاده روم» است، پس از حضور در بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، از چهارشنبه ۲۳ اسفندماه به سرگروهی سینما آزادی روی پرده رفته و با آغاز تعطیلات نوروزی با استقبال خانواده ها در سینماهای سراسر کشور روبرو شده است.

«فیلشاه» به عنوان تنها نماینده سینمای کودک و انیمیشن است که در سبد اکران نوروزی ۹۷ جای گرفته و با شعار «عیدی سینمای ایران به کودکان ایرانی» به نمایش درآمده است.

این اثر به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، انیمیشنی ۸۰ دقیقه ای است که با مشارکت بیش از ۲۲۰ نفر از جوانان و سینماگران کشورمان طی نزدیک به ۲ سال در گروه «هنر پویا» به تولید رسیده است.

filshah-poster [2]

داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود… .

عوامل انیمیشن سینمایی «فیلشاه» عبارتند از؛ کارگردان: هادی محمدیان، تهیه کننده: حامد جعفری، جانشین تهیه: محمدجواد جنتی، مدیر تولید: مهدی پاکدل، تدوین: حسن ایوبی، مدیر دوبلاژ: سعید شیخ زاده، موسیقی و تنظیم: ستار اورکی، نویسندگان: محمدباقر مفیدی کیا، محمدعلی رمضان پور، هادی محمدیان، صداگذاری و میکس: حسین مهدوی، دستیار تهیه و مدیر ارشد بازاریابی و فروش: هادی اسماعیلی، مشاور تبلیغات: سیدعلی طباطبایی نژاد، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی، مدیر رسانه های مجازی: وحید محرابیان، تهیه شده در گروه «هنرپویا».

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» توسط موسسه بهمن سبز حوزه هنری و به سرگروهی آزادی در سینماها اکران شده است.