- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بیژن امکانیان به سریال «پدر» پیوست/ پخش ماه رمضان از شبکه دو

serila-pedar

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی این سریال، امکانیان که در سریال رمضانی «پدر» نقش توفیق را برعهده دارد، هفته گذشته برای نخستین بار مقابل دوربین رفت تا نقش رفیق و همکار حاج علی را که عنقا برای او نوشته، جان ببخشد.

بازیگر «گلهای داوودی» آخرین بار با سریال «گسل» در تلویزیون به ایفای نقش پرداخت و آخرین حضور سینمایی او نیز در بهترین فیلم سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر یعنی «رخ دیوانه» بود.

تا به حال نزدیک به نیمی از سریال «پدر» تصویربرداری شده و مراحل فنی کار از جمله تدوین توسط امیرشیبان خاقانی و آهنگسازی توسط ستار اورکی همزمان جلو می رود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند…»

serila-pedar2 [2]

ریحانه پارسا در نقش لیلا با «پدر» به عنوان یک چهره جدید معرفی می شود و از جمله دیگر بازیگرانی که تاکنون به «پدر» پیوسته اند می توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری و اکبر رحمتی اشاره کرد.

عوامل اصلی این سریال که در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت، عبارتند از طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: بهرنگ توفیقی، همکار نویسنده: سید حسین امیرجهانی، دستیاراول کارگردان: مجید مافى، دستیاردوم کارگردان: علیرضارمضانى، منشى صحنه: مهین شهبازى، مدیربرنامه ریزى: امیر سلیمانى، دستیاربرنامه ریز: على مرزبان، مدیرتصویربردارى: بهنام کریمى، تصویربردار: سامان عمارفطرت، تدوین: امیرشیبان خاقانى، همکار تدوین: الهام بدیعی، طراح صحنه و لباس: محسن شریفى، دستیار اول صحنه: قاسم قاسمى، دستیاران لباس: نیسانادرى و کتایون فربود، طراح گریم: مهرنوش طبیبى، مجرى آقا: وحیدشیرزاداصل، مجرى خانم: ژیوان حیدرى، صدابردار: امیر حاتمى، عکاس: محمد دارایى، مدیرتولید: افشین قلى پور، مدیر تدارکات: شهرام اسلامى، تدارکات: اصغرپسندپور، همیارتدارکات: حمیدمختارى، مدیر پشتیبانى: سید على اسلامى، گرافیک: مجیداسماعیلى، امور مالى: فریبرزبلارک، امورادارى: شیرین پورایواز، پشتیبانى فنى: موسسه رسانه مهر طاها و روابط عمومی: مریم عرفانیان.