- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

هنر فضای مطلوبی برای تجلی همه حرفه‌ها است

Shohreh-lorestani

شهره لرستانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که داوری مسابقه استندآپ این رویداد را برعهده دارد، به سوره سینما [1] گفت: خوشحالم که وزارت بهداشت بانی این مسابقه است و برای تئاتر نیز خوشحالم که حامیانی مثل دانشجویان پزشکی دارد.

وی افزود: اجرای تئاتر و استندآپ کمدی از سوی دانشجویان تئاتر و اهالی این هنر امری عادی است اما برایم بسیار جالب است که دانشجویان رشته های پزشکی به سمت این رشته آمده اند. در این زمینه نویسندگان بسیار موفقی مانند آنتوان چخوف فعالیت کرده اند. او یک پزشک بوده و کار بسیار بزرگی در حوزه تئاتر کرده است.

لرستانی همچنین خاطرنشان کرد: معتقدم که هر کسی در هر زمینه و صنفی می تواند به هنر ورود پیدا کند زیرا هنر فضای مطلوبی برای تجلی همه حرفه هاست.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه پس از سال ها به دنبال کارگردانی، حوزه مورد علاقه اش رفته است، تصریح کرد: رشته تحصیلی من در دانشگاه کارگردانی بوده و حالا بعد از مدت ها وقتم را روی این حوزه گذاشته ام البته در کنارش بازیگری را هم دنبال می کنم اما بیشتر به دنبال خواسته قلبی ام می روم.

لرستانی با اشاره به اینکه تجربه بازی در تئاتر پیش از ورود به دنیای تصویر، برای بازیگران ضروری است، بیان کرد: فکر می کنم بازیگران قبل از اینکه به دنبال سینما یا تلویزیون بروند، باید به تئاتر بیایند و استعداد خود را در این حوزه محک بزنند اما بسیاری این راه را نرفته اند و از ابتدا در سینما یا تلویزیون موفق شده اند اما در مورد خودم باید بگویم که مدیوم مورد علاقه من سینما است و همیشه آن را به تئاتر ترجیح داده ام.