- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برگزاری اکران مردمی فیلم «دشمن زن» در پردیس آزادی

doshmane-zan

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی «پویافیلم»، اکران رسمی کمدی «دشمن زن» ساخته کریم امینی از چهارشنبه ۲۳خردادماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد و اولین اکران مردمی فیلم در همین روز انجام می گیرد.

سام درخشانی و بهاره کیان افشار بازیگرانی که شخصیتهایی خاص در «دشمن زن» ایفا کرده‌اند به همراه کریم امینی کارگردان این کمدی، چهارشنبه ۲۳خردادماه حوالی ساعت ۲۲:۳۰ در پردیس آزادی حاضر خواهند شد و هم با مخاطبان گپ زده و هم به همراه آنها به تماشای «دشمن زن» می نشینند.

علاقمندان به حضور در اکران مردمی «دشمن زن» و دیدار با بهاره کیان‌افشار و سام درخشانی می‌توانند از طریق سایت سینماتیکت نسبت به رزرو حضور اقدام کنند.

«دشمن زن» تازه‌ترین محصول موسسه پویافیلم یک کمدی-رمانتیک-موزیکال است که اسرار پشت پرده زندگی آنها که مدام ژست ضدّزن می‌گیرند را برملا می کند.

تهیه‌کنندگی «دشمن زن» را حسین فرحبخش و عبدالله علیخانی برعهده داشته‌اند. سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان‌افشار، الناز حبیبی، بهرنگ علوی، مریم سعادت، مونا شناس، سیروس همتی، هاوار قاسمی، سپیده مراد‌پور و با هنرمندی امیرحسین آرمان بازیگران این فیلم هستند.