- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رونمایی از پوستر جدید فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» در آستانه اکران

shomare-17-soheila

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «شماره ۱۷ سهیلا» از چهارشنبه (۳۰ خردادماه) به سرگروهی کورش در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

خلاصه فیلم؛ داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه دار شود.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ  سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و مورد توجه منتقدان و سینماگران قرار گرفت. پس از آن در جشن تصویر سال و جشنواره فیلم سلامت حضور یافت و در جشن انجمن منتقدان نیز در بخش کارگردانی و بازیگر نقش اول زن کاندید بود.

محمود غفاری نویسنده و کارگردان و سید امیر سیدزاده تهیه کننده «شماره ۱۷ سهیلا» هستند و زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، احسان امانی، فریدون محرابی  و حکیمه فیوجی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«شماره ۱۷ سهیلا» روایت کننده داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریع‌تر ازدواج کند تا بچه دار شود.

shomare-17-soheila-poster [2]

پروانه ساخت این فیلم در ابتدا با عنوان «صندلی سفید» صادر شده بود که در میانه تولید به «سهیلا» و نهایتا به «شماره ۱۷ سهیلا» تغییر نام داد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دختری در آستانه میانسالی تصمیم می‌گیرد که هر طور شده ازدواج کند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمود غفاری، تهیه کننده: سید امیر سیدزاده، سرمایه گذاران: سید محمد سیدزاده و محمود غفاری، مدیرتولید: محمد سیدزاده، مجری طرح: مهدی پور موسی، مدیر فیلم‌برداری: اشکان اشکانی، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده، حمید محمودی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح صحنه: مهدی پور موسی، طراح لباس و دستیار کارگردان: مهناز جارچی، موسیقی: علی منصور، تدوین: محمود غفاری، محمد توکلی، مدیر تدارکات: حامد آزادی، اتالوناژ: احسان واثقی، عکاس: رویا حسینی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، طراح پوستر: پوریا صمیمی.