- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بازدید علیرضا رضاداد از پردیس سینمایی مجتمع سیتی سنتر اصفهان

rezadad-citycenter

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در این بازدید علیرضا رضاداد در جریان مراحل مختلف آماده سازی های فنی و برنامه پیوستن ظرفیت‌های نمایشی این پردیس به جمع سامانه نمایش فیلم های سینمایی کشور قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد باتوجه به ظرفیتهای  مطلوب و استاندارد نمایش این پردیس و گنجایش هزار نفری با دارا بودن پنج سالن مدرن و مجهز به استانداردهای روز دنیا، یکی از مراکز نمایش فیلم در ۳۱ امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان خواهد بود.

رضاداد ضمن تبریک افتتاح این مجموعه به شهروندان اصفهانی، از زحمات دست اندرکاران احداث این پردیس و مجتمع تشکر کرد و گفت: از ویژگی های این پردیس غلبه وجه فرهنگی، گردشگری و هنری آن بر جنبه های تجاری و اقتصادی آن است.

شایان ذکر است؛ پردیس سینمایی مجتمع سیتی سنتر نخستین و بزرگ ترین مرکز تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری کشور بعد از انقلاب اسلامی در اصفهان است که به عنوان چهارمین مرکز خرید بزرگ دنیا نیز محسوب می شود. این مرکز در مجموع ۷ طبقه و مجتمع تفریحی و سینمایی آن در ۲ طبقه دارای ۱۰ سالن سینما، سالن‌های بازی کودکان و بازی‌های کامپیوتری، شهر اسباب بازی‌ها و …است.