- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نگاه ویژه مخاطبان به فیلم «امیر» در جلسه رسانه‌ای جشنواره کارلووی واری

amir

به گزارش سوره سینما [1]، فیلم سینمایی «امیر» که بعنوان تنها اثر ایرانی حاضر در بخش رقابتی پنجاه و سومین دوره جشنواره کارلووی واری حضور دارند پس از چهار نوبت نمایش در نشست پرسش و پاسخ با استقبال تماشاگران  و اهالی رسانه مواجه شد.

نیما اقلیما نویسنده و کارگردان، مستانه مهاجر تدوینگر، الهه نوبخت پخش کننده بین المللی و میلاد کی مرام بازیگر «امیر» باحضور در این جلسه ی مطبوعاتی به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.

از جمله موضوعاتی که در این نشست مطرح شده اشاره به حضور نسل جدیدی در  سینمای ایران  و دنبال کردن تفکر و فرم  متفاوت با سایر  فیلمسازان  است .

همچنین تماشاگران فیلم اذعان داشتند که این اثر تلنگری به دغدغه های  نسل دهه۶۰ در ایران  و دهه ۸۰ میلادی، جامعه کنونی و حتی در دنیا دارد.

میلاد کی مرام، هادی کاظمی، بهدخت ولیان، مصطفی قدیری، روشنک سه قله گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی، مونا قاسمی،کسری محبوبی، آرتین گلچین و سحر دولتشاهی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «امیر» به تهیه‌کنندگی سید ضیاء هاشمی پس از سال‌ها به عنوان تنها نماینده ایران در بخش رقابتی این جشنواره حضور دارد و با ١١ فیلم دیگر از کشورهایی چون، آلمان، یونان، لهستان، جمهوری چک و … برای دریافت دو جایزه گرند پریکس و جایزه ویژه۷ هیات داوران در این جشنواره به رقابت می‌پردازند.

همچنین پخش بین‌الملل فیلم «امیر» را کمپانی الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت بر عهده دارد.