- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

یار عمو پورنگ در «ایرانیوم»/ حضور یکی از خادمان آستان قدس رضوی(ع)

iranium

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی؛ برنامه امروز «ایرانیوم» به مناسبت روز جهانی جوانان میزبان امیر محمد متقیان، مجری و بازیگر است. متقیان هم اکنون یک جوان بیست‌وچند ساله است اما به واسطه سال‌ها فعالیت در برنامه‌های عموپورنگ و عرصه کودک هنوز هم مردم او را به عنوان یک کودک می‌شناسند در برنامه امروز «ایرانیوم»، گفت‌وگویی متفاوت و جذاب درباره دوران جوانی، مشکلات، سبک زندگی خود و … با مجید افشاری خواهد داشت.

دیگر مهمانان امروز برنامه یک گروه جوان کارآفرین با سرگروهی امیر شکوهی‌نیا است که با کسب‌وکارهای نوین و نوپا وارد بازار کار شده‌اند که بسیار هم موفق عمل کرده‌اند و در حال حاضر حامی سایر کسب‌وکارهای جدید هستند و امروز از فعالیت‌ها و موفقیت‌هایشان خواهند گفت.

سومین مهمان «ایرانیوم»؛ محمدعلی حسن‌پور مطلق که از خادمان آستان قدس رضوی(ع) است؛ او از ۲۱ سالگی تا کنون که ۴۷ سالگی را پشت‌سر می‌گذارد افتخار خدامی امام رضا(ع) را دارد و به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام جواد (ع) در این خصوص با افشاری به گپ‌و گفت می‌نشیند.

مجموعه برنامه «ایرانیوم» اختصاص به نسل جوان در رده سنی ۱۶ تا ۲۴ سال با علایق و سلیقه‌های گوناگون دارد و هدف این برنامه بر پایه سه رکن اصلی؛ «ایران دوستی»، «مسئولیت‌ها و تهییج اجتماعی» و «امیدبخشی و امید به آینده» است.

مجید افشاری کمدینی که در سری نخست مسابقه «خنداننده شو» برنامه «خندوانه» حضور داشت اجرای «ایرانیوم» را بر عهده دارد و محمدرضا رضائیان تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه است.

«ایرانیوم» شنبه تا چهارشنبه ها ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.