- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلم‌های «لکنت»، «آخرین داستان» و «ضربه فنی» نقد و بررسی می‌شوند

koodak-neshast-4

به گزارش سوره سینما [1] ، در چهارمین روز سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، سه فیلم «لکنت»، «آخرین داستان» و «ضربه فنی» روز یکشنبه-۱۱ شهریور ماه- در سالن یک سینما چهارباغ نقد و بررسی می شوند.

فیلم «لکنت» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی محمود فتوحی شاه آباد، از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه یکشنبه ۱۱ شهریور ماه در سینما چهارباغ اصفهان به نمایش در می آید. ساعت ۱۱ نیز این اثر با حضور کارگردان و تهیه کننده و با اجرای و کارشناسی خدایار قاقانی منتقد و کارشناس سینما تحلیل و بررسی می شود. در این مراسم سجاد اسماعیلی، مهرنوش مقیمی، مارال سجادی، محمد مبین یوسفی، امیرحسین عزیزی و ابوالفضل سلیمی عوامل و بازیگران این فیلم حضور دارند.

ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه همین روز، انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر و تهیه کنندگی احسان رسول اف در سینما چهارباغ به نمایش در می آید. این اثر ساعت ۱۳ با حضور تهیه کننده، کارگردان و همچنین با اجرا و کارشناسی رضا درستکار کارشناس و منتقد سینما و مهمانانی همچون علیرضا علویان و زهیر یاری نقد و بررسی می شود.

«ضربه فنی» فیلم دیگری است که از ساعت ۱۵ یکشنبه ۱۱ شهریور ماه در سینما چهارباغ به نمایش در می آید. ساعت ۱۶ و ۳۰ و پس از پایان نمایش، این اثر نیز با حضور غلامرضا رمضانی کارگردان، رضا درستکار منتقد و کارشناس و میترا تیموریان، افشین هاشمی، علی ملکیان، متین جان جانه، مسعود مددی، سپهر فرزامی بازیگران و عوامل فیلم نقد و بررسی می شود.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان در حال برگزاری است. آدرس سایت رسمی جشنواره icff.ir [2] است.