- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اعلام جوایز ویژه شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»

javan-soureh

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر،  به منظور حمایت از شرکت کنندگان جوان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»، دو جایزه ویژه ۳۰ میلیون ریالی به برترین اثر در بخش های شعر و داستان به انتخاب هیات داوران اهدا می شود.

همچنین پنج جایزه ویژه ۱۰ میلیون ریالی به بهترین آثار در بخش های شعر و داستان به انتخاب شرکت کنندگان در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» تعلق می گیرد.

این در حالی است که به کلیه راه‌یافتگان به مرحله پایانی در صورت حضور و شرکت در کارگاه‌های حین برگزاری و نشست‌های تخصصی جشنواره مبلغ هشت میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

فرصت انتشار خارج از نوبت یک مجموعه اثر توسط انتشارات سوره مهر به نفر برگزیده در بخش داستان کوتاه، داستانک و نفرات برگزیده در بخش شعر سنتی ، شعر نو و ترانه پس از تأیید مرکز آفرینش‌های ادبی نیز از دیگر فرصت های حمایتی در نظر گرفته برای شرکت کنندگان در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» است که به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری دفتر ادبیات حوزه هنری برگزار می شود.

این جشنواره ۲۷و ۲۸ آبان ماه در شهر رشت برگزار می شود. دبیری علمی این رویداد ادبی را در بخش شعر سید محمدجواد شرافت و محمدرضا شرفی خبوشان در بخش داستان برعهده دارند.