- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بررسی فیلم «محمد رسول‌ الله» ساخته مصطفی عقاد از نگاه برنامه «سینماگرام»

Alresale

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما؛ امشب ۱۷ آبان ماه، برنامه تخصصی «سینماگرام» در قالب ویژه برنامه رحلت نبی‌اکرم (ص) به بررسی فیلم «‌الرساله»(محمدرسول‌الله) ساخته مصطفی عقاد در ابعاد مختلف از جمله کارگردانی، موسیقی، بازیگری و دوبله می‌پردازد.

در همین راستا در بخش «میز کارگردانی» فرزاد موتمن و شاهرخ دولکو درباره کارگردانی این اثر ماندگار به گفت‌وگو می‌نشینند.

«میز موسیقی» با حضور دکتر امیرحسین ندایی و مزدا انصاری موسیقی فاخر و ماندگار این فیلم را مورد بررسی قرار می‌دهد همچنین شاهرخ دولکو به همراه محمدتقی فهیم «میز نقد» را پیش می‌برند.

دکتر حامد سقایان و رامتین شهبازی در بخش «میز بازیگری» به تحلیل بازی تاثیرگذار بازیگران «الرساله» خواهند پرداخت و در ادامه و در بخش «میز دوبله» تورج مهرزادیان گوینده و دوبلور پیشکسوت کشورمان و دوبلور (مشاور اعظم) در فیلم «محمدرسول‌الله» به همراه شاهرخ دولکو راجع به دوبله این فیلم صحبت می‌کنند.

Alresale2 [2]

در انتها «میز گفت‌وگو» به مصاحبه ویژه شاهرخ دولکو و حمید مجتهدی، مشاور و دوست مصطفی عقاد و مدیر پروژه دوبله فیلم اختصاص دارد.

«سینماگرام» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما به تهیه‌کنندگی میرمحمدحسین رضوی، کارگردانی محمدامین افشاری و سردبیری سجاد مهرگان است که هر هفته پنجشنبه‌ شب‌ها ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.