- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نمایش «سرو زیر آب» و «دایان» در روز سوم جشنواره فیلم مقاومت

Dayan-Sarv

گزارش سوره سینما [1]،  پنج شنبه  ۸ آذر در بخش سینمای ایران در سینما فلسطین ۱ فیلم سینمایی «صدای منو می شنوید؟» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی ساعت ۱۵:۳۰به نمایش در می آید. در ساعت ۱۸ نیز فیلم سینمایی «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور و در ساعت ۲۰:۳۰ فیلم سینمایی «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر به نمایش در می آید.

کارگاه انتقال تجربه نیز در ساعت ۱۵ در سینما فلسطین ۲ میزبان علی نصیریان خواهد بود. در ساعت ۱۶ نیز نشست گفتمان فرهنگی انقلاب با حضور دکتر وحید یامین پور و مهمانان برگزار خواهد شد.  در بخش اسلام هراسی نیز ساعت ۱۸  فیلم سینمایی «زیر سایه» به کارگردانی بابک انوری محصول انگلستان ۲۰۱۶ نمایش و سپس به نقد و بررسی گذاشته می شود.

در بخش سینمای بین الملل نیز ساعت ۲۰:۳۰ فیلم سینمایی «تایگر زنده است» به کارگردانی علی عباس ظفر محصول کشور هند سال ۲۰۱۷ نمایش داده می شود. مستندهای خارجی موصل بین جنگ و صلح، سلام بر قدس، دوبار قربانی شده در ساعت ۱۵:۳۰ در سینما فلسطین ۳ به نمایش در می آید.

در بخش سینمای ایران فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» به کارگردانی مصطفی سلطانی ساعت ۱۷:۳۰ اکران و سپس به نقد و بررسی گذاشته می شود. در بخش سینمای بین الملل نیز فیلم سینمایی «زندان حلب» به کارگردانی نجات انزور محصول کشور سوریه سال ۲۰۱۶ نمایش داده می شود.