- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی نهمین جشنواره فیلم عمار/ مهلت تا هفتم دی‌ماه

Ammar-fest-9

به گزارش سوره سینما [1]، کارگاه‌های آموزشی جشنواره مردمی فیلم عمار همانند دوره‌های گذشته در نهمین دوره این رویداد سینمایی همزمان با اکران‌های این جشنواره در سینما فلسطین و در دو بخش حرفه‌ای و مبتدی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در بخش اول کارگاه‌های بخش مبتدی با عنوان دوره مستندسازی؛ «ایده مستند از جرقه تا آتش» توسط محمد صادق باطنی، «نورپردازی و تصویربرداری» توسط سیامک مختاری، «صدا برداری در مستند» توسط مرتضی شمس و «تدوین در مستند» توسط امیر مهریزدان برای علاقمندان تدریس می‌شود.

در بخش «شهروند رسانه» این کارگاه‌ها، علی زکریایی، کارگاه «مقدمات و چارچوب‌های فعالیت در فضای مجازی»، علی شیرزادیان، «چگونه آیتم‌های جریان‌ساز تولید کنیم؟» میلاد گودرزی، کارگاه «مستند گزارشی و روزنامه‌نگاری تحقیقی» و محمدرضا شهبازی نیز کارگاه «طنزآمیزی مضامین» را تدریس می‌کنند.

همچنین در بخش حرفه‌ای این کارگاه‌ها، همایون امامی، کارگاه «گفتار متن»؛ محمدصادق آذین، «مدیریت بودجه و تولید در فیلم داستانی»، آرین طاهری، کارگاه «مستندشناسی»؛ و در بخش آموزش بین‌الملل محسن برمهانی، «آسیب شناسی آثار گفتمانی از ایده تا توزیع»، حسین پناهی، «توزیع، ترویج و تبلیغ آثار»، مجید عزیزی، «مستندسازی تک نفره در حوزه بین الملل»، میلاد حقیقی هم «چارچوب‌های کپی رایت در تولید آثار سینمایی و مستند» و تجاری سازی آثار مستند با تدریس روح الله ایزدخواه را برای علاقمندان برگزار می‌کنند.

علاقمندان تا ۷ دی ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی «راه‌نما» به نشانی rahnama.ammarfilm.ir [2] مراجعه کنند. همچنین آن دسته از علاقمندانی که به صورت حضوری امکان شرکت در این دوره‌ها را ندارند، می‌توانند پس از طی مراحل ثبت‌نام به صورت مجازی در کارگاه‌ها شرکت کنند.

نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار دی ماه در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.