- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلم سینمایی «ماجان» وارد شبکه نمایش خانگی سوره شد

majan-vac

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی موسسه هنرهای تصویری سوره، فیلم سینمایی «ماجان» که در ژانر درام با موضوعیت اجتماعی، داستان والدینی را روایت می‌کند که بر سر نگهداری فرزند معلول خود اختلاف نظر دارند و مشکلات زیادی بر سر روند زندگی آنها رقم می‌خورد.

از نکات جالب فیلم سینمایی «ماجان»، به فیلم اول بودن رحمان سیفی‌آزاد در مقام کارگردانی و همکاری وی با ستارگانی چون؛ فرهاد اصلانی،  مهتاب کرامتی، بهنوش بختیاری، سیما تیرانداز، علیرضا استادی، بابک انصاری، عرفان برزین، محمد‌مهدی احدی و سارا میرایی می‌توان اشاره کرد.

این فیلم در حالی منتشر می‌شود که با توجه به آمار سازمان بهزیستی در کشور ایران بیش از یک میلیون و پانصدهزار نفر به‌عنوان معلول زندگی می‌کنند و همچنان این عزیزان با مشکلات و معضلاتی معیشتی و فرهنگی در جامعه روبرو هستند که فیلم سینمایی ماجان قصد دارد قسمتی از این مشکلات را به تصویر بکشد.

فیلم سینمایی «ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد و نویسندگی لیلا لاریجانی و با هنرمندی فرهاد اصلانی، مهتاب کرامتی، بهنوش بختیاری و سیما تیرانداز ساخته شده است که تهیه‌کنندگی این محصول موسسه تصویر شهر را محمد‌مهدی عسگرپور بر عهده دارد.

فیلم سینمایی «ماجان» که در منظوم، مرجع سینما و تلویزیون ایران توانسته است  امتیاز ۶.۱ از ۱۰ را کسب کند به عنوان یک فیلم متوسط در ژانر اجتماعی توسط مردم و کاربران سینما و تلویزیون ارزش‌گذاری شده است.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: محمد آلادپوش مدیر فیلم‌برداری، نازنین مفخم تدوینگر، جهانگیر میرزاجانی طراح صحنه و لباس، سعید بجنوردی صدابردار، مهدی دل‌خواسته عکاس، مهرداد میرکیانی طراح چهره ‌پردازی، مجید کریمی مدیر تولید و سعید نقدزاده به‌عنوان دستیار کارگردان نیز اشاره کرد.

majan-vac-cover [2]