- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

افزایش استقبال مخاطبان از پردیس‌های راگا و تماشا در جشنواره فیلم فجر

raga-fajr

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، پردیس های سینمایی راگا و تماشا از پردیس های زیرمجموعه شهرداری تهران در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با افزایش ۲ هزار نفری مخاطبان نسبت به سال گذشته مواجه بودند.

بنابراین گزارش، امسال شهرداری تهران با ۸ سالن سینما از ظرفیت پردیس های تحت پوشش خود در شهر تهران پذیرای اکران فیلم های حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بوده است.

یک سالن در پردیس سینمایی راگا و یک سالن در پردیس سینمایی تماشا در جنوب تهران به عنوان سالن های مردمی بودند که در ایام جشنواره میزبان حدود ۱۰ هزار شهروند تهرانی بوده اند.

در جشنواره فجر امسال در این دو پردیس سینمایی فیلم هایی چون: ماجرای نیمروز ۲، شبی که ماه کامل شد، متری شش و نیم و سرخپوست به یک یا چند سانس فوق العاده رسیدند.

همچنین بعضی از هنرمندان و عوامل فیلم ها همچون مریلا زارعی، آزیتا موگویی، جواد عزتی، جواد رضویان، محمدحسین مهدویان و سیدمحمود رضوی با جضور در این سینماها با مخاطبان خود به تماشای فیلم ها نشستند.

لازم به یادآوری است که پردیس سینمایی ملت همچون سال گذشته با ۵ سالن مجهز به سیستم دی سینما و به روزترین کیفیت صدا و تصویر برای دومین سال متوالی میزبان اهالی رسانه در جشنواره فجر و سالن اصلی پردیس تئاتر تهران در منطقه خاوران با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر میزبان آیین افتتاحیه این رویداد سینمایی بوده است.