- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آمادگی خانه هنرمندان برای میزبانی از «گذر سینما»/ کمک به ارتباط مستقیم مردم با جشنواره

Rajabi-memar

به گزارش سوره سینما [1]، مدیرعامل خانه هنرمندان مهم‌ترین اثر و نتیجه «گذر سینما» را آوردن جشنواره به خیابان و بین مردم دانست و گفت: حضور جشنواره در خیابان و کنار مردم باعث می‌شود این تصور اشتباه را کنار بگذاریم که جشنواره به یک عده‌ خاص تعلق دارد و قرار است فقط مخاطبان محدود و معدودی را جذب کند. در واقع «گذر سینما» کمک می‌کند که همه علاقه‌مندان و حتی مردم رهگذر بتوانند با جشنواره ارتباط برقرار کنند و در حال و هوای آن قرار بگیرند.

او در ادامه افزود: با توجه به حضور هنرمندان و فیلم‌های خارجی در جشنواره جهانی، این همراهی و درگیر شدن مردم با حال و هوای فیلم‌ها می‌تواند اثر مثبتی بر رویکرد و علاقه آن‌ها به نوع فیلم‌های جشنواره داشته باشد.

مجید رجبی معمار در پایان با اشاره به ویژگی‌ها و فضای باز خانه هنرمندان علاقه این مجموعه به همکاری با جشنواره را اعلام کرد و گفت: با این‌که برای امسال زمان گذشته است ولی خانه هنرمندان آمادگی خود را برای همراهی در این کار در دوره‌های بعدی اعلام می‌کند و اگر دست‌اندرکاران جشنواره لازم و صلاح بدانند، می‌توانیم بخشی از جشنواره را به خانه هنرمندان بیاوریم و در نمایش خیابانی فیلم‌ها برای مردم همراهی و همکاری کنیم.

«گذر سینما» در خیابان برادران مظفر، ضلع شرقی سینما فلسطین در شب‌های سی‌وهفتیمن جشنواره جهانی فیلم فجر با برنامه‌های فرهنگی، هنری و نمایش رایگان فیلم در فضای باز، پذیرای عموم مردم بود.