- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سالن دو سینما «بهمن» تهران بازسازی می‌شود/ آغاز ساخت سالن دو سینما «سپهر» ساری

bahman-sepehr

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی موسسه بهمن سبز، محمود کاظمی مدیر عامل این موسسه گفت: خوشبختانه اکران عید فطر در سراسر کشور پررونق بوده، سینماهای حوزه هنری هم روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند و استقبالی که از «ما همه با هم هستیم» در سینماهای کل کشور و حوزه هنری شده قابل توجه بوده است.

او ادامه داد: با وجود شرایط اقتصادی و اجتماعی، تلاش می‌کنیم بازسازی، نوسازی و تجهیز سینماهای حوزه هنری را متوقف نکنیم، اگرچه در این شرایط سینماداری به حرفه‌ای با هزینه بالا تبدیل شده است. انشالله محرم امسال، (شهریورماه) سالن دوم سینما «بهمن» تهران را تعطیل و نوسازی و تجهیز می‌کنیم. تجربه بازسازی سالن یک سینما «بهمن» با افزایش مخاطب و فروش ثابت کرد که این سینما همچنان، یکی از سالن‌های پرمخاطب پایتخت است و می‌تواند حضوری موثر در چرخه اکران تهران داشته باشد.

مدیر عامل موسسه «بهمن سبز» افزود: این روزها در حال ساخت سالن دو سینما «سپهر» ساری هستیم. این سینمای تک سالنی، یکی از مهمترین سینماهای استان است و مخاطب بالایی دارد. سالن دو این سینما با ظرفیت ۷۰ صندلی انشالله نیمه تابستان به بهره‌برداری می‌رسد. سالن اصلی سینما «سپهر» ۹۷۵ صندلی دارد.