- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اکران خصوصی فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» برگزار شد

samurai-ekran

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی فیلم، پیش از آغاز نمایش فیلم مهدی نادری کارگردان ،ابوالفضل صفاری تهیه کننده و بازیگران و عوامل فیلم با حضور بر روی  سن از مخاطبان و مهمانان تشکر کردند.

ابوالفضل صفاری تهیه کننده فیلم گفت : این فیلم با کمترین بودجه ساخته شده و به نوعی کاملا در بخش خصوصی ساخته شده است و بسیاری از بازیگران و عوامل این فیلم دستمزدهای واقعی خود را نگرفتند و دستمزدهای بسیار کمتر گرفتند.

مهدی نادری کارگردان فیلم نیز گفت : برای ساخت این فیلم  مسیر سختی را طی کردیم و اگر همراهی دوستان نبود ساخت این فیلم امکان پذیر نبودمن امروز با مادر و خانواده خودم به تماشای این فیلم همراه شما می نشینم.

وی  با تشکر از سینماداران و شورای صنفی نمایش گفت : امیدوارم در اکران عدالت برای همه فیلمها برقرار باشد و برخی فیلمهای مساوی تر نباشند همچنین از صدا و سیما می خواهم که به همه فیلمها با یک چشم نگاه کند و تیزر همه فیلمها را پخش کند.

در این مراسم حمید فرخ نژاد، میر طاهر مظلومی، امیر مهدی ژوله، نادر مشایخی، محسن حسینی، آزاده اسماعیل خانی، غلامرضا موسوی، مجید صالحی، محمدحسین قاسمی، حسن مصطفوی، پوریا حیدری و جمع زیادی از هنرمندان و اهالی سینما حضور داشتند.