- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

احداث مجتمع بزرگ سینمایی و تفریحی در چهارباغ اتفاق بی‌سابقه و مهمی است

hoseini

سیدمصطفی حسینی مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان در گفت و گو با سوره سینما [1] عنوان کرد: سینماهای استان اصفهان به لحاظ کیفیت صدا و تصویر و صندلی و همه تجهیزات در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می برند و نمی گذاریم زمان زیادی از بازسازی آنها بگذرد و آسیب ببینند و الان اگر بتوان از مشکلی حرف زد ، تنها مشکل شهرهای پر جمعیتی از جمله بهارستان و نجف آباد است که هیچ سینمایی ندارد و ساخت سالن برای آنها در برنامه کاری پیش رو است.

وی ابراز امیدواری کرد : خوشبختانه یکی از سیاست های همیشگی موسسه بهمن سبز حوزه هنری تجهیز و به روز رسانی سالن های سینماست که با توجه به شرایط و موقعیت هایی که در هر شهر وجود دارد در سال جدید ضمن به روز رسانی سینما سپاهان که به نسبت سایر سالن ها مدت بیشتری از بازسازی اش می گذرد، احداث سینمای جدید در «رهنان» و «علویجه» را در برنامه های آتی داریم ولی در حال حاضر مهم ترین پروژه پیش رویمان احداث بزرگ ترین مجتمع تفریحی در محل سینما همایون سابق در خیابان چهارباغ اصفهان است .

وی تشریح کرد:  این سینما که متعلق به حوزه هنری است در حال حاضر متروکه و مخروبه شده و بلا استفاده است و بخش تجاری جلوی آن هم متعلق به شهرداری است و همین باب تعاملی برای بازسازی و به سازی آن جا شده است.

وی افزود : این مجتمع قرار است شامل سالن های سینما ، کنفرانس، تئاتر، پلاتو ، استادیو ، فضاهای تجاری و تفریحی برای خانواده ها باشد و در نوع خودش اتفاقی بی سابقه و مهم و کارآمد است .

حسینی در پایان تاکید کرد : این توافقات در مرحله اولیه بوده و قرار است تا یک ماه آینده پیشنهاد طراحی و جانمایی آن توسط تیم فنی موسسه بهمن سبز انجام شود .