- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

انتشار فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان در جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان

khabarnegar-nojavan

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جشنواره سی و دوم برای حضور فعال نوجوانان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده و سعی دارد تا نوجوانان را در این اتفاق مهم سهیم کند.

شناسایی استعدادهای این حوزه، استفاده از خلاقیت کودکان و نوجوانان در برگزاری جشنواره و بسترسازی برای تعمیق ریشه های فرهنگی و هنری در میان کودکان و نوجوانان، از اهداف انتخاب خبرنگاران نوجوان است.

به همین منظور، نوجوانان ۱۴ تا ۱۶ ساله می‌توانند از طریق ثبت نام در خبرگزاری ایمنا به نشانی   www.imna.ir [2] در این فراخوان شرکت کنند.

مهلت متقاضیان برای ثبت نام در فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان ۱۵ تا ۱۹ تیر (تا ساعت ۲۴) تعیین شده است.

شرکت کنندگان پس از حضور در آزمون و انجام مصاحبه حضوری، پذیرش خواهند شد. متقاضیان می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق تماس با شماره ٨-۰۳۱۳۵۵۴۴۱۱۲ کسب کنند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بخش‌هاى فیلم‌هاى بلند داستانى، فیلم‌هاى کوتاه داستانى، وب‌سری، فیلم‌هاى انیمیشن بلند و فیلم‌هاى انیمیشن کوتاه، از ۲۸ مرداد (همزمان با عید سعید غدیر خم) تا ۴ شهریور مصادف با ۱۹ تا ۲۶ آگوست، به دبیرى علیرضا تابش در شهر تاریخى اصفهان برگزار خواهد شد.