- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برنامه نمایش آخرین روز جشنواره فیلم شهر اعلام شد

shahr-fest

به گزارش سوره سینما [1]، در آخرین روز از برگزاری این جشنواره، آثار در دو بخش مسابقه سینمای ایران و بین‌الملل در ۴ سالن و در ۵ سانس از ساعت ۱۴ الی ۲۳:۳۰ نمایش داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، در سانس اول ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ و سالن شماره یک، فیلم‌های مسابقه سینمای ایران عبارتند از: «گرگم و گله می برم»، «قونقا»، «بذار امشب بگذره»، «این سو، آن سو»، «مرگ روشن»، «لازم نیست منتظر بمانید» و «سنگ‌های سپید».

همچنین ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در سالن ۳ فیلم ویدئویی «یک خواب کوچولو» ساخته حسین عامری و در ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در سالن شماره ۴ فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» ساخته رحیم طوفان در بخش مسابقه سینمای ایران به نمایش در می‌آید.

در سانس دوم ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ و سالن شماره یک، فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می‌شود که عبارتند از: «قصه مردی که لب نداشت»، «فیبولا»، «قصه بولوار»، «کنترل خشم ۲»، «مه» و «آخرشه».

همچنین ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در سالن ۳ فیلم سینمایی «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان در بخش مسابقه سینمای ایران و ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در سالن ۴ مستند «لیوینگستون، مرد و روش» ساخته سوفیا مورا در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل نمایش داده می‌شود.

در سانس سوم ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ و سالن شماره یک، فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران همچون «#نفرس»، «کربلای تو همینجاست»، «باغ‌های معلق»، «زنان مریخی مردان ونوسی»، «چرخش» و «موج کوتاه» نمایش داده می شود.

همچنین در ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در سالن ۳ فیلم ویدئویی «نگاه خیره» ساخته فرزاد خوشدست در بخش مسابقه سینمای ایران و ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۴ مستند «همه بچه‌های مامان» ساخته رضوان سرمد در بخش مسابقه سینمای ایران و بین‌الملل به نمایش در می‌آید. در ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ نیز در سالن شماره دو فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» ساخته تهمینه میلانی در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می شود.

در سانس چهارم و ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ در سالن شماره یک، مستند «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» در بخش مسابقه سینمای ایران، در ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ در سالن شماره ۳ فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» ساخته رضا زهتابچیان و در سالن شماره ۴ از ساعت۲۰ تا ۲۱:۳۰ نیز مستند بلند «شهر آزمایشگاهی» ساخته چاد فردریچ در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل نمایش داده می‌شود.

در سانس آخر، ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ در سالن شماره یک مستند بلند «مهین» ساخته محمدحسین حیدری و در ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ فیلم سینمایی «سرو زیر آب» ساخته محمدعلی باشه آهنگر در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می شود.

همچنین در ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۴ در سالن ۳ فیلم سینمایی «کارت پرواز» ساخته مهدی رحمانی در بخش مسابقه سینمای ایران و در سالن شماره ۴ در ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ فیلم سینمایی «تو هرگز اینجا نبودی» ساخته لین رمزی در بخش مسابقه سینمای بین الملل نمایش داده می شود.