- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

کمند امیرسلیمانی: «در آرزوی ازدواج» به من حس بزرگ شدن داد

kamand-amirsoleimani

کمند امیرسلیمانی بازیگر فیلم «در آرزوی ازدواج» ساخته اصغر هاشمی که در آخرین روز از «هفته فیلم ازدواج» به نمایش در می‌آید، در گفت‌وگو با خبرنگار سوره سینما [1] درباره این فیلم گفت: شاید نکته جالب فیلم «درآرزوی ازدواج» برایم این بود که احساس می‌کردم بزرگ شده‌ام و نقش دختری را بازی می‌کنم که در آستانه ازدواج و درگیر احساسات و شور و هیجان آن مقطع سنی است.

وی ادامه داد: در خط کاری‌ام فیلم «درآرزوی ازدواج» فیلمی است که به من حس بزرگ شدن و گذر از بچه‌گی به نوجوانی و جوانی را داد.

امیرسلیمانی درباره قصه فیلم «درآرزوی ازدواج» و نقشش در آن فیلم گفت: قصه اصلی درباره یک خانواده‌ای بود با بازی زنده‌یاد مهدی فتحی و آقای بیژن امکانیان در نقش پسر ایشان که شغلی نداشت و در ابتدای فیلم به خواستگاری من می‌آمدند. یکی از شروط ازدواج این بود که این پسر شغل داشته باشد و به همین دلیل خانواده درگیر این موضوع می‌شوند که برای او شغلی پیدا کنند.

وی اظهار کرد: این فیلم اولین فیلمی بود که بروکراسی اداری و رشوه و مسائلی از این دست را قدری به نمایش گذاشته بود و نکته خیلی جذابش در آن سال‌ها این بود که قصه فیلم به خوبی و خوشی به پایان نمی‌رسید، در حالی که این فیلم متعلق به حدود ۳۰ سال پیش است و نداشتن یه پایان خوب برای یک فیلم در آن زمان اتفاق عجیبی بود.

این بازیگر بیان کرد: فیلم «در آرزوی ازدواج» در زمان خودش فیلم پر سر و صدا و پربیننده‌ای بود و من در همان زمان برای این فیلم در جشن گزارش فیلم و جشن انتخاب مردمی به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شدم.