- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

انتشار فراخوان پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران

Bazar-Beynolmelal-Fadjr38

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، پنجمین بازار بین المللی هنرهای نمایشی ایران همزمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به منظور ارائه تولیدات نمایشی ایران به تهیه کنندگان، مدیران و دبیران تئاترهای دولتی و خصوصی، دبیران جشنواره‌های دولتی و خصوصی، پروموترهای سایر کشورها بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

ارائه و معرفی توانایی هنرهای نمایشی ایران، تلاش برای ارتقای اقتصادی تئاتر ایران، ایجاد زمینه رقابت سالم برای دستیابی به بازارهای بهتر و وسیع‌تر، افزودن بر شمار مخاطبان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی ایران در سطح بین‌الملل، تقویت بخش خصوصی در مراودات فرهنگی و هنری، ارتباط نزدیک هنرمندان با مهمانان بازار، تبدیل ایران به عنوان قطب عرضه و تقاضای آثار هنری خاورمیانه و غرب آسیا و معرفی فرهنگ و هنر کشوردر گستره جهانی از جمله اهدافی است که برای برگزاری این بازار در نظر گرفته شده است.

فرم درخواست شرکت در این رخداد در سامانه www.fitf.ir [2] قرار گرفته وآخرین مهلت تکمیل آن از سوی دبیرخانه، سی ام آذر ماه ۹۸ اعلام شده است. جزییات فراخوان و ضوابط حضور در این رخداد بین‌المللی نیز در سایت جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به نشانی www.fitf.theater.ir [3] قرار دارد. پنجمین بازار بین المللی هنرهای نمایشی ایران از ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود.

اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و انستیتو بین الملی تئاتر برگزار کنندگان این رخداد هستند.

فراخوان پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران [4]