- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلمبرداری «آن دیگری» به پایان رسید/ آغاز مرحله تدوین

Aan-Digari-1

به گزارش سوره سینما [1]، با پایان یافتن فیلمبرداری فیلم سینمایی «آن دیگری» به کارگردانی امیر توکلی و تهیه‌کنندگی فرشید فاتحی پس از ۳۵ روز و در ده لوکیشن، کار در مرحله تدوین است.

کار تدوین «آن دیگری» که فیلمنامه آن توسط پارسا حسینی نوشته شده است، بر عهده امیررضا پورعباس است که از تدوین گران شناخته شده سینما و تلویزیون محسوب می‌شود.

این فیلم که روند آماده‌سازی حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را طی می‌کند، مضمونی کاملاً اجتماعی دارد و به معضلات و مشکلات یک قشر خاص از جامعه می پردازد. در واقع فیلم برپایه یک استاد دانشگاه جوان از خانواده ای در قشر ضعیف است که درگیر مشکلات خانوادگی  مختلفی است. از جمله برادرش که درگیر یک بیماری خاص است و برای گذراندن امورات زندگی مجبور به مسافرکشی هم هست و….

Aan-Digari-2 [2]

بازیگران اصلی فیلم عبارتند از: امین زندگانی، مینا وحید، سیروس میمنت، مهری آل‌آقا، کسری ذوالفقاری و با حضور افتخاری نسیم ادبی.

همچنین بازیگران تئاتری همچون مهتاب امین، صبا عبدالملکی، محمد یزدانی، مهدی روشن، نارسیس کهرام نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

دیگر عوامل «آن دیگری» عبارتند از : مدیر فیلم برداری: مهدی افشار، دستیار اول کارگردان: سجاد نوبهاری، مدیر برنامه ریزی: مژگان طباطبایی، منشی صحنه: یاسمین پدری، مدیر صدا برداری: سیروس عابدینی، طراح صحنه و لباس: منصور بستانی و هدی منصور فلاح، طراح گریم: مرسده میلانی، دستیار تهیه‌کننده: فائزه مهر علیزاده، مدیر تولید :بهروز پناهی، طراح بدلکاری :محمد رضا جنگی، آهنگساز: وحید مهراد، عکاس: حمیدرضا بازاری.ناربه حاتم زاده، فیلمبردار پشت صحنه: حمیدرضا بازاری.