- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«لوپتو» داستان و روایت جذابی دارد/ بالاترین توان انیمیشن ایران

mhosein-sadeghi

محمدحسین صادقی تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «لوپتو» در گفت‌و‌گو با سوره سینما [1] عنوان کرد : بخش تولید و پس تولید پروژه به اتمام رسیده و ۲ قسمت عمده موسیقی و صداگذاری باقی مانده است .

وی تشریح کرد : ترانه های آن توسط هومن شاهی و امیرعلی بهادری در حال ضبط است و صداگذاری آن توسط تیم صدا به سرپرستی آرش قاسمی در حال انجام است .

وی توضیح داد: «لوپتو» در نگاه اول برای مخاطب کودک و نوجوان طراحی شده است اما با توجه به فضای خانوادگی و طراحی فانتزی که برای همه کاراکترهای اسن فصه شده است می توان همه اعضای خانواده را مخاطب این فیلم دانست .

وی معتقد است : داستانی جدیدی که «لوپتو» آن را روایت می کند و کانون گرم خانواده که در کنار هم اقدام به تاسیس آسایشگاه نمودند، زاویه روایت بکری است که به جرات می توان گفت نه فقط در ایران بلکه در هیچ جای دنیا انیمیشنی مشابه آن ساخته نشده است .

lopeto [2]

صادقی تاکید کرد : «لوپتو» علاوه بر اینکه داستان و روایت جذابی دارد به لحاظ تکنیکی هم به اذعان اهالی فن خیلی یکدست و یک پارچه است و به نسبت بضاعت سینمای انیمیشن ایران در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

وی تکمیل کرد : این انمیشین  بالاترین توان انمیشین ایران است و برای بیان مضمون مورد نظرمان کوچک ترین احساس کمبود تکنیکی نکردیم و تکنیک یکدست و چشم نواز کاملا ایرانی در خدمت مضمون است.

صادقی در پایان گفت : ما بسیار به اکران این فیلم امیدواریم زیرا علاوه بر صحنه های اکشن خاص و مهیجی که دارد با روایت جذاب و یکدستش مخاطب با آن همذات پنداری خواهد کرد.