- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

محمد حمزه‌زاده: حوزه هنری در خراسان شمالی پردیس سینمایی می‌سازد

hamzezadeh

به گزارش سوره سینما [1]، محمد حمزه‌ زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری، توسعه زیرساخت‌ها در استان خراسان را ضروری دانست ‌و با اشاره به  بررسی زیرساخت‌ها در خراسان شمالی در خصوص اقدام به ساخت پردیس سینمایی گفت: با بازدید مدیران موسسه بهمن سبز از خراسان شمالی، نخستین گام برای ایجاد سالن‌های سینما در این استان برداشته شده است.

وی ساخت پردیس سینمایی را مهم‌ترین اولویت سازمان سینمایی در استان بیان و تصریح کرد: خبرهای خوشی برای ساخت سینما در راه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به وظیفه تولید انواع فیلم از سوی سازمان سینمایی هم اشاره کرد و گفت: کارهای خوبی در زمینه فیلم در حال انجام است و برنامه ما توسعه رویدادهای این‌چنینی است.

حمزه ‌زاده با توجه به ظرفیت‌های مختلف استان ادامه داد: به طور قطع استان قابلیت تولید فیلم سینمایی هم دارد، اما از آن‌جایی که فیلم‌ها ملی هستند ساختشان به استان‌ها و اقلیم‌ها تقسیم نمی‌شود، اما می‌توان از ظرفیت استان بهره گرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های ما تولید فیلم‌های با هدف مخاطبان استانی است و در واقع با ظرفیت استان فیلمی ساخته می‌شود که در خراسان شمالی و استان‌های هم جوار قابلیت اکران داشته باشد.