- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برنامه «رادیکال سه» با دست پر به استقبال روز دانشجو می‌رود

radikal3

به گزارش سوره سینما [1]، برنامه دانشجویی «رادیکال سه» این هفته به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو در ویژه‌ برنامه‌ای سه قسمتی به بررسی جنبش دانشجویی در دهه هفتاد و هشتاد می‌پردازد.

سید نظام‌الدین موسوی؛ مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و سید مهدی طباطبایی؛ دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت مهمان‌های اولین قسمت ویژه‌برنامه «رادیکال سه» برای جنبش دانشجویی هستند و به بررسی فعالیت‌های جنبش دانشجویی در دهه ۷۰ شمسی می‌پردازند.

همچنین ایمان ملکا، دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و مهدی امامقلی دبیر سیاسی سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل مهمان‌های این برنامه در قسمت دوم آن هستند که ابعاد فعالیت‌های جنبش دانشجویی را در دهه ۸۰ مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.

برنامه «رادیکال سه» در این سری خود سعی کرده تا با نگاهی دانشجویی و دقیق نسبت  عملکرد و تاثیرگذاری جریان های دانشجویی اجتماعی سیاسی و فرهنگی را به آرمان های استقلال؛ آزادی؛ عدالت و پیشرفت مورد بررسی قرار می دهد.

قسمت‌های تازه «رادیکال سه» در روزهای پنجشنبه ۱۴ آذرماه ساعت ۱۹:۳۰، جمعه ۱۵ آذر ماه ساعت ۱۸:۳۰ و شنبه ۱۶ آذر ماه ساعت ۱۴:۳۰ به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.