- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت سالن شماره ۲ سینما ایران ارومیه/ تکمیل طراحی‌های اولیه پردیس ۶ سالنه در ارومیه

masood-yekani

مسعود یکانی مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری استان آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سوره سینما [1] گفت : سینما ایران ارومیه که طی دو ماه گذشته در مرحله بازسازی و تبدیل از یک سالن به دو سالن سینمایی بود ،بیش از ۷۰ درصد از مراحل ساخت خود را پشت سر گذاشته و  در حال حاضر سالن دوم این سینما  با ظرفیت ۳۸ صندلی و مجهز به  سیستم پخش FULL HD آماده بهره برداری می باشد.

وی افزود : همچنین باقی مانده عملیات بازسازی  شامل ظریف کاری و دکوراسیون سالن انتظار است که البته همزمان با احداث سالن جدید ، مراحل بازسازی سالن اصلی و بالکن با ظرفیت ۵۰۰ نفر نیز در حال انجام است .

وی توضیح داد : بعد از سینما ایران ارومیه به سراغ پروژه تبدیل سینما آزادی به پردیس ۶ سالنه می رویم و بعد از آن سینما انقلاب ارومیه طی بازسازی  و تعمیرات از یک سالن  به ۳ سالن  با امکانات مدرن سینمایی تبدیل خواهد شد.

یکانی درباره پردیس سینمایی آزادی ارومیه که پیش از این طرح آن به عنوان یکی از ۶ پردیس سینمایی طرح تحول عمرانی و توسعه ای موسسه بهمن سبز مطرح شده بود گفت : در طراحی این پردیس ، ۲ سالن VIP با تمایزهای خاص و بوفه و فودکورت و کافه و امکانات جنبی رفاهی درنظر گرفته شده و امتیاز آن در این است که مجموعه ای کاملا سینمایی است .

وی تکمیل کرد : بعد از اتمام این پردیس با ۶ سالن دیگر هیچ فیلمی نمی سوزد و با ۹۰۰ صندلی پذیرای همه سلایق و ذائقه ها در گروه های مختلف سینمایی از جمله هنر و تجربه و کودک و نوجوان و سینما تک و غیره خواهیم بود.